Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 ja MTM-lastut

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Urs4 ja MTM-lastut

Tilanne on semmoinen että urssi ei suostu käynnistymään mtm:n lastujen kanssa.
    Starttia pyörittää mutta ei lähde käyntiin.
    Kaikki pitäisi olla OK, boxin numero täsmää, lastut täsmää, lastut on oikein päin ja ne ovat testatusti toimivat.

Mikä mättää? Vakiolastuilla helähtää iloisesti tulille.

Olikohan noissa alkupään uRSseissa niin, että boxin numero on sama, mutta silti voi olla series 1 tai 2. Lastut noiden välillä eivät vaihtokelpoiset. Joku vanha topikki tai jopa kaksi aiheesta löytyy, mutta ei nyt jaksa etsiä. Siellä kerrotaan miten series on tunnistettavissa. Muistaakseni.

Edit: Ai niin, mulla on myös lastut kotona olleet odottelemassa, että saisin aikaan pyytää jotakuta juottamaan boxiin kannat. Jos sitten selviää, että mun chipit ei itellä pelitä, voitais varmaan kokeilla vaihtoa ristiin?

Comment

Omassa tursossa toimineet jo koko ajan mainiosti, kunhan sai ne kunnolla kiinni.... Ilm. Sippaloilla ongelmia myös samojen lastujen kanssa. Eli uusissa pelaa hyvin, vanhoissa murheita.

Comment

Juuri noin, mutta oliko sulla kuitenkin sama koodi boksissa kuin mulla? Eikös S6:ssa ollut eri koodilla ainakin originaali? Jos sulla on series 2 ja Sippaloilla 1? Artillahan tuo muistaakseni toimi myös, mikähän series siellä on? Ja jos Henellä on nyt vaikka kakkosen boxi ja ykkösen chipit ja mulla päinvastoin, niin silloinhan vaihto kannattaa?

Comment

Mulla on orginaali (?) boxissa koodit
          Motronic
          BOSCH 0 261 200 465
          4A0 907 551A

Ja sitten siinä punatarraisessa (MTM) boxissa on koodit
          Motronic
          BOSCH 0 261 203 145 / 146
          895 907 551A
          Vuonna 1994 tuo boxi näyttää MTM:n pajan poikia käyneen moikkaamassa...

Mistäs tuon nyt sitten tietää mikä versio / series...?
          Eikös jollain boxeilla ollut käynnistykseneston kanssa jotain tekemistä, vai muistanko ihan väärin?

Comment

Alempi on ABY s2 boksi eli aina series2.

Mullekin vähän epäselvä minkä verran niitä ser1 bokseja on liikkeellä, mutta ilmeisesti aika vähän. Olisko vain 91 autoissa ja niissäkin alkupäässä. EOS.

Comment

Artillahan tuo muistaakseni toimi myös, mikähän series siellä on?
              Mulla on S6:n poksi, eli series 2. Hiton hyvin pelaa :)

Comment

Mulla on 4A0 907 551 AA. Ymmärtääkseni series 1 on aina AA, mutta AA voi olla series 2:kin. Auto on rullannut ulos tehtaalta joulukuussa 1991.

Comment

Salosen Miikalta nyysin aikoinaan tälläisen <kuvan>, jonka lähdelinkkiä en enää löytänyt. Tuosta selviää series1: sen ja 2: sen fyysinen ero.

Comment

AA loppuinen mullakin on Marraskuu 1991 tehtaalta ulos jotkut lastut paikalla tekijästä ei tietoa

Comment

No niin, tarkastelinpa oman boxin.

Keltainen lappu jossa:
                      BOSCH
                      0 261 200 465
                      4A0 907 551 A
                      810

Kuva 1
                      Kuva 2

Ja verrattuna tuohon karppan pasteemaan kuvaan niin Series 1 näyttäis olevan.

Eli voinko pistää tuon paskaboxin tilalle Series 2:sen?

Comment

Kyllä ser1 ja 2 ovat täysin vaihtokelpoisia.

Comment

Working...
                        X