Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ABC Automaatin ajonestoavaimen hankinta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

ABC Automaatin ajonestoavaimen hankinta

En tiedä meneekö oikeaan kategoriaan, mutta siitä huolimatta. Aiemmin mainitulla kaverin kaverilla on hieman vääntynyt avain. Se on sellainen malli, johon on integroitu ajonesto. Merkkiliike oli kuulemma pyytänyt 200 eeroa uudesta, onko jostain saatavissa halvemmalla? Ja mitä vehkeitä tarvitaan tollasen koodaamiseen, jos avaimen hankkii vaikkapa eBaystä?

Firmassamme on Astra, josta hajosi avaimen perä, jossa ajoneston siru on.

Testasin silloin käynnistää autoa ilman sirua ja eihän se käynnistynyt, vaikka pyöritti hyvin.

En tiedä paljonko uusi avain maksoi, mutta avaimen teettäminen ja vanhan sirun sijoittaminen avaimeen ei lie mahdotonta.

Comment

Eikös suutareiltakin saa ajonesto avaimia??

Comment

Joihinkin malleihin on jotkut suutarit erikoistuneet. Tarkemmin en tiedä.

Comment

Työn puolesta olen kuullut juttua eräästä sankarista, joka oli tehnyt Jarin ehdottaman sirun vaihdon. Joten lienee mahdollista, mutta kannattaa kyllä säilyttää se vanha avainaihio josta transponderi on otettu.

Comment

Tuo ooppelin avain temppuili pitkään, avaimen peräosa hajosi kahtee osaan. Kun itse olin kerran itse liikkeellä, avain hajosi ja siru (kooltaan n.1mmx1mm) putosi maahan -onneksi se löytyi.

Samalla testasin, käynnistyykö auto ilman sirua.

Comment

Hei!

Kyselin suutarilta tuota avaimen "kopiointia" niin kyllä onnistuu, hinta 60?, tämä siis A6 2,5tdi -95! Onko tietoo onko normaalia että ajonesto valo palaa muutaman minuutin käynnistyksen jälkeen, auto tosin toimii ihan ok, mut pelottaa et joku kerta ei lähdekkään käyntiin! Yksi avain mulla ilmeisesti sökö, kun sillä ei lähde käyntiin? Avain on päällisin puolin ehjä, mutta ei vain starttaa, hörähtää vähän, mutta sammuu samantien. Toisella avaimella ok!

Comment

Sulla puuttuu tod. näk. siitä avaimesta transponderi. Kannattaa käydä varmistamassa merkkiliikkeessä että Sulla on yhtä monta transponderia mitä auto tunnistaa omikseen..

Comment

Aikaisemmin se on toiminut ihan ok! Nyt sain hommattua kakkos avaimen, Jumbon alakerran suutari teki 55? ja toimii kuten alkuperäinen, mutta edelleen palaa se keltainen ajopneston valo.

Comment

Working...
                  X