Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ajotietokoneen käyttö Audi A6 C5 (Typ 4B)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ajotietokoneen käyttö Audi A6 C5 (Typ 4B)

Moi!
    Olen uusi Audi A6 2004 quatro 2.5TDI omistaja ja meni sormi suuhun kun en ymmärrä miten tota keskikonsolin menu valinta näppäintä oikein käytetään??
    En sillä saa näyttöön aukeamaan valikkoa.

Olis tarvetta pidentää webaston käynti aikaa ja haluaisin käyttää ajastinta lämmittimessä.

Jos vielä jostain saisi Suomenkielisen omistajan käsikirjan se helpottaisi elämää jatkossakin kun nykyisessä ei ollut mitään ohjekirjaa mukana (Saksan tuontiauto).
    Merkkiliikkeestä yhden opuksen jo ostin, joka kuitenkin on seuraavaa korimallia eikä se toimi tämän kanssa.
    Muuta ei heiltä ollut saatavissa ainakaan Kotkan Länsiautosta.

Sitä pyöritettävää nappulaa kun painaa, niin monitoiminäyttöön pitäisi aueta valikko jota selataan nappia pyörittämällä ja painelemalla. Näinkö ei siis tapahdu?

Comment

Joo olen kokeillut että laitan virrat päälle ja sit painanut sitä nappia pidemmän aikaa, mut mitää ei tapahdu. Merkkihuoltomies sen mulle kerran näytti et sillee jotenkii se tehdään, mutta nyt ei tapahdu mitään.

Comment

Nyt selvis vihdoin ongelma ja vaimoni sen selvitti. Olen painanut vain sitä rullain nappulaa enkä ymmärtänyt että se missä lukee menu on yksi valinta nappi myös. Nyt aukeaa valikko ja pääsen käsiksi lämmittimen ajastimeen.
        Omistajan käsikirjan kyllä vielä huolisin, jos jostain sellaisen saisi, vaikka tulostettuna monisteena ja mielummin Suomenkielisenä.

Comment

Working...
        X