Nonni. Kylmät tuli ja samalla ilmeisesti auton mukavuusboksi, mikrokytkin tai molemmat alkoivat temppuilemaan.
Nyt useamman kerran on käynyt niin, että kun laitan auton lukkoon, kaikki toimii normaalisti ja lukot menevät hyvin kiinni jne. Kuitenkin muutaman minuutin kuluttua auto on auki ja lasit alhaalla. (Lumisateen jälkeen löytö ei ollutkaan ihan niin mukava). Välillä joku rele alkoi pitää ajossa valtavaa jatkuvaa naksuntaa (kymmeniä kertoja minuutissa), mutta pysäköinnin jälkeen toimi taas suhteellisen normaalisti. Pysäköinti ja lukitseminen toimii kun konepellin avaamisen jälkeen pistää auton lukkoon ja ottaa pikaisesti akun navan irti.... Pitkän päälle ja etenkin pimeällä ja pakkasessa keino ei tosin ole kaikkein miellyttävin.
Kahlattuani pystymetsän miehenä keskustelusäikeitä läpi, minulle on jäänyt vähän epäselväksi, että a) kummasta kannattaa remontti aloittaa? Boksista? b) Selvisi, että boksi on jossain maton alla, pääseekö siihen helposti käsiksi? c) koska kuskin puoleisen etulasin liukupalat ovat antautuneet, mikrokytkin kannattanee vaihtaa samassa rytäkässä liukujen kanssa? d) Riittääkö yleensä ottaen kuskin oven kytkimen vaihto vai kannattaako vaihtaa kaikki kerralla? e) kuskin puolen takaoven lasi ei hievahdakaan (ei edestä eikä takaovesta koettamalla), lukko kyllä toimii. Boksiako pitäisi epäillä? f) Jos poistan epämukavuusboksin mennäkseni esim tarkistamaan tinauksia, voinko autolla kuitenkin ajaa ts. mitä kaikkea ko boksi ohjaa ovivalojen, lukkojen ja lasinnostimien lisäksi? g) Jotkut näyttävät tilanneen osat ebaysta, en haluaisi kuitenkaan tilailla ihan huntturassa laitteita tuntematta. Löytyykö suomesta/kannattaako kysyä marmorilta? Vai onko täällä hurja hintaero?
Suokaa anteeksi, jos kysymykset ovat liian yksinkertaisia.
Nyt useamman kerran on käynyt niin, että kun laitan auton lukkoon, kaikki toimii normaalisti ja lukot menevät hyvin kiinni jne. Kuitenkin muutaman minuutin kuluttua auto on auki ja lasit alhaalla. (Lumisateen jälkeen löytö ei ollutkaan ihan niin mukava). Välillä joku rele alkoi pitää ajossa valtavaa jatkuvaa naksuntaa (kymmeniä kertoja minuutissa), mutta pysäköinnin jälkeen toimi taas suhteellisen normaalisti. Pysäköinti ja lukitseminen toimii kun konepellin avaamisen jälkeen pistää auton lukkoon ja ottaa pikaisesti akun navan irti.... Pitkän päälle ja etenkin pimeällä ja pakkasessa keino ei tosin ole kaikkein miellyttävin.
Kahlattuani pystymetsän miehenä keskustelusäikeitä läpi, minulle on jäänyt vähän epäselväksi, että a) kummasta kannattaa remontti aloittaa? Boksista? b) Selvisi, että boksi on jossain maton alla, pääseekö siihen helposti käsiksi? c) koska kuskin puoleisen etulasin liukupalat ovat antautuneet, mikrokytkin kannattanee vaihtaa samassa rytäkässä liukujen kanssa? d) Riittääkö yleensä ottaen kuskin oven kytkimen vaihto vai kannattaako vaihtaa kaikki kerralla? e) kuskin puolen takaoven lasi ei hievahdakaan (ei edestä eikä takaovesta koettamalla), lukko kyllä toimii. Boksiako pitäisi epäillä? f) Jos poistan epämukavuusboksin mennäkseni esim tarkistamaan tinauksia, voinko autolla kuitenkin ajaa ts. mitä kaikkea ko boksi ohjaa ovivalojen, lukkojen ja lasinnostimien lisäksi? g) Jotkut näyttävät tilanneen osat ebaysta, en haluaisi kuitenkaan tilailla ihan huntturassa laitteita tuntematta. Löytyykö suomesta/kannattaako kysyä marmorilta? Vai onko täällä hurja hintaero?
Suokaa anteeksi, jos kysymykset ovat liian yksinkertaisia.
Comment