Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmastointikompuran magneettikytkimen jännite?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ilmastointikompuran magneettikytkimen jännite?

    Eipä vaan lähtenytkään ilmastointi päälle tänä keväänä. Magneettikytkin ei vedä vaikka kokeilen vag-comilla. Ennen ohjausrelettä jännite on vain n. 3,5 - 4,0 volttia. Tarvitseeko magneettikytkin 12V? Jos näin on niin mistäköhän tuohon ohjausreleeseen tulee jännite (ei siis ohjausjännite vaan se jota rele yhdistää) ja miksiköhän se on alentunut?

  • #2
    ilmeisesti on se sittenkin tuo 12V - joku liitin huonossa kunnossa tjsp...

    Comment


    • #3
      Mitä ilmastoinin diagnostiikkanäyttö kertoo kanavalla 52 kompuran pysäytyksen syyksi? Selitykset eri ilmoituksiin selviää <tästä>.

      Ja kanavan 53 eri valovilkutteluihin <tästä>. Fotot pikkaisen isoja ruudulla mutta vierittäkää...

      Comment


        #4
        Tuntuu hölmöltä... arvaanpa että pysähdyksen syy on se että ei ole kylmäainetta systeemissä. Korjasin kompuran ja ei ole vielä täytetty. 12v suoraan annosteltuna magneettikytkimelle vedättää sitä.

        Comment


          #5
          Tuntuu hölmöltä... arvaanpa että pysähdyksen syy on se että ei ole kylmäainetta systeemissä. Korjasin kompuran ja ei ole vielä täytetty. 12v suoraan annosteltuna magneettikytkimelle vedättää sitä.

          Comment


            #6
            Mulla sama juttu: releen ohjaama (ei ohjaava) jännite 4.35 V, relettä ohjaava maa kokonaan hukassa.
            Koodit kertoo, että kylmäaineet vähissä ja siksi kompura pois käytöstä.
            Täytyy täyttää ja katsoa, rupeeko pelittää.

            Comment


            • #7
              Viime keväänä sama juttu eräässä ameriikan autossa. Magneettikytkin ei vetänyt, koska järjestelmästä aineet poissa. Täytön jälkeen pelas hyvin.

              Comment

              Working...
              X