Elikkäs tässä pari päivää sitten ilmestyi vika että auto ei ala hehkuttamaan joka kerta kun avainta kääntää. Kylmänä ja lyhyitä pätkiä ajettaessa vika ilmenee useammin kuin lämpimänä tai ainakin siltä tuntuu kun on pari päivää väännellyt. Välillä saa kymmeniä kertoja vääntää ennenkuin hehkunvalo syttyy. Auto ei käynnisty jos hehkunvalo ei syty. Voisko olla virtalukon pohja?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Sähköropleemaa A4 B6 2.5 TDI quattro
Collapse
X
-
Dodii nyt on käyty töpöselissä ja hän kertoi näin: 0522 moottorin ohjainlaite osa juuttunut tai ei kommunikaatiota. Ja tämä siis luettu esitronic 2.0:lla. Auto com kertoi taas että:
01314
-moottorin ohjausyksikkö
-ei yhteyttä
-katkonainen
Can tietoliikenne moottorijärjestelmän kanssa on viallinen
-katkonainen
Varsinainen vika on siis vielä kadoksissa? Koodienlukija kehotti vaihtamaan ecun releen? Olikohan vika siinä? Aamulla käytin ecun laatikkoa auki eikä ainakaan vettä ollut päässyt loodaan.
Comment
-
Syntyi vaan ajatus, kun joskud ollut pumpun liittimesta hapettumaa. Johtoja vois tarkastella, näemmä joku tollainenki vois olla. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00522
Comment
-
Pitänee tutkailla lisää... missähän tämä anturi tarkalleen on? Uskaltaako ottaa piuhat anturista ja kokeilla käyntiin? Muistan joskus lukeneeni jostain että juuri tämä ko. Anturi voi aiheuttaa tämän vikakoodin ja hehkun toimimattomuuden koska aivot luulevat moottorin olevan kuuma? Olenko väärässä...
Comment
Comment