Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sähköropleemaa A4 B6 2.5 TDI quattro

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sähköropleemaa A4 B6 2.5 TDI quattro

    Elikkäs tässä pari päivää sitten ilmestyi vika että auto ei ala hehkuttamaan joka kerta kun avainta kääntää. Kylmänä ja lyhyitä pätkiä ajettaessa vika ilmenee useammin kuin lämpimänä tai ainakin siltä tuntuu kun on pari päivää väännellyt. Välillä saa kymmeniä kertoja vääntää ennenkuin hehkunvalo syttyy. Auto ei käynnisty jos hehkunvalo ei syty. Voisko olla virtalukon pohja?

  • #2
    Gannattaa gäydä gurggaamassa egana ne vigagoodid siidä guaddrosda.

    Comment


    • #3
      Joo hei kiitti vinkistä. Tämähän oli oikein arvokas tieto Juhaviivamatti

      Comment


      • #4
        Eipä kestä, noin uudessa Guattrossa on tosiaan jo aika hyvät itsediagnostiikat. Gannattaa mieluummin maksaa parikymppiä harrastajalle koodienluvusta kuin lähteä summamutikassa palikoita vaihtelemaan.

        Comment


        • #5
          Dodii nyt on käyty töpöselissä ja hän kertoi näin: 0522 moottorin ohjainlaite osa juuttunut tai ei kommunikaatiota. Ja tämä siis luettu esitronic 2.0:lla. Auto com kertoi taas että:
          01314
          -moottorin ohjausyksikkö
          -ei yhteyttä
          -katkonainen

          Can tietoliikenne moottorijärjestelmän kanssa on viallinen
          -katkonainen

          Varsinainen vika on siis vielä kadoksissa? Koodienlukija kehotti vaihtamaan ecun releen? Olikohan vika siinä? Aamulla käytin ecun laatikkoa auki eikä ainakaan vettä ollut päässyt loodaan.

          Comment


          • #6
            Ecun rele vaihdettu. Ei apua. Mitähän seuraavaksi? Oisko kellään tietoa?

            Comment


              #7
              Pumpun johtosarjaa voisin tarkastella, jospa siinä jotain pientä olisi. 01314 viittaa vahvasti pumpun suuntaan.

              Comment


              • #8
                Ei löytynyt johtosarjoistakaan mitään hapettumia tai murtumia kun niitä tutkailin. Mistäs päättelee koodin viittaavan pumpulle? Rossi tech:in aapinen ei puhu pumpusta mitään ??

                Comment


                  #9
                  Syntyi vaan ajatus, kun joskud ollut pumpun liittimesta hapettumaa. Johtoja vois tarkastella, näemmä joku tollainenki vois olla. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00522

                  Comment


                  • #10
                    Pitänee tutkailla lisää... missähän tämä anturi tarkalleen on? Uskaltaako ottaa piuhat anturista ja kokeilla käyntiin? Muistan joskus lukeneeni jostain että juuri tämä ko. Anturi voi aiheuttaa tämän vikakoodin ja hehkun toimimattomuuden koska aivot luulevat moottorin olevan kuuma? Olenko väärässä...

                    Comment


                    • #11
                      Lämpötila anturin pois pelistä nyppääminen ei auttanut asiaa.. huh huh menee järki.. Taian ostaa Ladan :D

                      Comment


                      • #12
                        Virtalukon pohja ja moottorin lämpöanturi vaihdettu. Vikakoodeja yritetty nollata. Sama laulu jatkuu edelleen. Voi vit...!

                        Comment


                        • #13
                          Voiko tämä johtua pumpusta? Mielestäni pitää vähän outoa ääntä. Kuuluuko pumpun pitää sellaista sirinää kun lyö virrat päälle?

                          Comment


                            #14
                            Kuuluu siristä ju. Nihkeitä kyl noi viat ettiä

                            Comment


                            • #15
                              Tuntuu jo melko p.......n epätoivoselta

                              Comment


                              • #16
                                Nyt on pitsi seissyt pari viikkoa ja pahalta näyttää.. vikakoodeja ei saa enää ulos eikä auto käynnisty. Ecu vaihtoon-->

                                Comment

                                Working...
                                X