Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 sähkövastus lämmityslaitteessa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 B8 sähkövastus lämmityslaitteessa

    Yritin haulla etsiä varusteen 7E6 Electric auxiliary air heater kuvausta miten se toimii ja millä ehdoilla B8 korimallissa. Löysin vaan pari todella vanhaa topiccia. Netistä löytyi ristiriitaista tietoa miten toimii kaksi- ja kolmialueilmastoinneissa.

    Pitäisikö toimia niin että alkaa pakkaskelillä puhaltaa lähes heti lämmintä ilmaa lämmityslaitteen ollessa auto-asennossa? Omassa autossani ei ainakaan tunnu kovin nopeasti toimivan (jos ollenkaan) mitä muutamana pakkasaamuna olen päässyt testaamaan...

  • #2
    Onhan se automaatti tilalla mmi:n kautta. Muistaakseni setup ja oikea alaalta a/c ja siellä valinta sen käynnistykselle valintana off/auto. Vastus on ilmeisesti kolme asentoinen, kun kolme relettä vetää/päästää porrastetusti tuon mennessä päälle/pois.

    Lämpötilan pitää olla muistaakseni alle +5, moottori alle 80c ja auto tietenkin käynnissä. Sellainen lehmän henkäys sieltä tulee.

    Comment


    • #3
      Vcds:llä muistaakseni tuota pystyi muistaakseni myös vähän seuraamaan. Ainakin virrankulutuksen puolesta ja näyttiköhän sen hetkisen tehonkin.

      Comment


        #4
        Täytyypä tarkistaa tuo MMI kun seuraavan kerran autoon hyppää, muistaakseni pitäisi olla päällä mutta rupes heti epäilyttään. :D

        Lämmönsäädöillä tms. ei merkitystä?

        Jos otetaan esimerkkinä pakkasaamu, ilman esilämmitystä (lohkaria, webastoa) auto käyntiin niin rupeaako tuulilasi sulamaan kuinka nopeasti? Itsellä käynyt vajaa 5 min laseja raapiessa eikä ainakaan siinä ajassa rupea lämmintä tulemaan...

        VCDS kertoo myös jos vikatilassa?

        Comment

        Working...
        X