Serkun kanssa jo pidemmän aikaa ollut viritysprojekti meneillään. Tällä hetkellä moottoria ohjaa DTA:n boksi, mutta pikkuhiljaa alkaa kyseinen boksin parissa näpertäminen kyllästyttämään. Mitä todennäköisemmin seuraava vaihe onkin siis siirtyä uuteen ohjainyksikköön.
Minkälaisia kokemuksia teillä on eri merkkisistä bokseista? Suosituksia? Tässä vaiheessa oma suuntautuminen osoittaisi kohti Hestec:iä. DTA:n säädättämisongelmien kanssa painimisen jälkeen Hestec vaikuttaisi boksilta, johon varmasti löytyisi todella asiansa osaava säätäjä.
Mitä merkkiä siis suosittelisitte? Pääpainona pidettäköön ns. helpposäätöisyyttä eli sitä, että kyseisen boksin ammattimaisia säätäjiä löytyy ja itse boksi ei missään nimessä ole ongelma koneen säätöihin saamisessa.
Koneen anturit ja muutkin osat ovat melko kaukana alkuperäisistä, joten boksin ei siis tarvitse missään nimessä soveltua alkuperäiseen johtosarjaan. Mahdollisuuksien mukaan tarkoituksena olisi säästä nykyiset anturit sellaisenaan.
Kohteena BMW:n ahdettu ~3.6l rivikuutonen, minimi tehotavoite 500:n hujakoilla.
Mahdollisesti siis DTA pian myynnissä halukkaille...
pika-edit
Minkälaisia kokemuksia teillä on eri merkkisistä bokseista? Suosituksia? Tässä vaiheessa oma suuntautuminen osoittaisi kohti Hestec:iä. DTA:n säädättämisongelmien kanssa painimisen jälkeen Hestec vaikuttaisi boksilta, johon varmasti löytyisi todella asiansa osaava säätäjä.
Mitä merkkiä siis suosittelisitte? Pääpainona pidettäköön ns. helpposäätöisyyttä eli sitä, että kyseisen boksin ammattimaisia säätäjiä löytyy ja itse boksi ei missään nimessä ole ongelma koneen säätöihin saamisessa.
Koneen anturit ja muutkin osat ovat melko kaukana alkuperäisistä, joten boksin ei siis tarvitse missään nimessä soveltua alkuperäiseen johtosarjaan. Mahdollisuuksien mukaan tarkoituksena olisi säästä nykyiset anturit sellaisenaan.
Kohteena BMW:n ahdettu ~3.6l rivikuutonen, minimi tehotavoite 500:n hujakoilla.
Mahdollisesti siis DTA pian myynnissä halukkaille...
pika-edit
Comment