Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100:n mittaristo

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 100:n mittaristo

Moi
    Mulla on satanen -92 2,3I. Olen ajanut nyt vuoden ja tietämättömyys kaihertaa. Ostin auton kunnon vanhan ajan trokarilta eikä silloin mitään manuaaleja tai huoltokirjoja ole säilynyt. Selasin A4:n korjausopasta todeten että mittaristo ei ole muuttunut silminnähtävästi. A4:ssä kier. ja nop. mittareiden välissä on kaikenlaisia valoja ja jonkinasteinen tietokone tms. Mulla on samanlaiset valo- ja tekstineliöt mutta ainoastaan laturivalo palaa startatessa.
    Onko -92:ssa yleensäkään niitä tekstijuttuja siinä ylhäällä ja miten saisin edes varoitusvalot palamaan? Myös nopeusmittari näyttää halivili voota ja katsonkin nopeuden kiekkarista. Sulakkeita on katottu mutta kaikki ehjiä.
    Mikä neuvoksi. Kiitokset kannanotoista.

No en lähtis A4:sen korjausoppaasta neuvoja hakemaan.

Kato vaikka ihan ekana polttimot sieltä mittaristosta.

"tekstijutut" eli varmaan tarkotat ajotietokonetta. Riippuu ihan auton varustetasosta.

Comment

Näistä korkkaa piirilevyn juotokset aina jossain vaiheessa. Vanhat tinat pois ja uutta tilalle.

Jos keskellä mittaristoa ei ole mitään valkoisella painettuja nuolellisia symboleja (kmh, kellon kuva jne.), niin sitten sinulla ei ole mitään ajotietokonetta. Eikä sitten ole siinä keskellä ylhäälläkään muuta kuin neljä varoitusvaloa (lämpö, öljy ja ehkä moottorin vikavalo).

Tuosta voit lukea ameriikan versiota ohjekirjasta: http://www.fichier-pdf.fr/2012/03/12...rnet-100c4.pdf
      Viimeksi muokannut jasso; 30.10.2015, 22:19.

Comment

Nopeusmittarin pohja voi olla käpristynyt ja neula jää siihen jumiin. Yksi sellainenkin on tullut vastaan.

Tuon mittariston irrotus on todella helppoa. Mittariston alareunan peitelista on parilla ruuvilla kiinni, itse mittariston kiinnitysruuvit, muistaakseni 4 kpl, on sen alla. Rattiakselin ylemmän muovin voi joutua irrottamaan, en muista varmaksi. Johtojen liittimet tietysti. Itse mittaristo purkeentuu ihan vaan ruuveja aukomalla.

Valoista ja johdotuksista tarkemmin esim, täällä.

Comment

Working...
        X