Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kääntyvä peili peruuttaessa säätyy väärin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kääntyvä peili peruuttaessa säätyy väärin

Peruutusvaihteella pelkääjänpuoleinen peili kääntyy osoittamaan alas. Saan sen säädettyä ja säädöt pysyvät. Mutta peilin palautuessa takaisin normaaliasentoon, se menee aina liian ylös vaikka kuinka säädän se uudelleen kohdalleen. Tämä tapahtuu tosin vain silloin, kun lähden normaalisti ajamaan eteenpäin. Jos peilin näyttäessä alas, väännän peilien säätönupin keskiasentoon, peili palautuu ihan oikeaan säätöönsä.

Sama vika (ominaisuus?) on ollut mun molemmissa B8.5:ssa ja molempiin ko toiminto on lisätty VCDS:llä. Kysymys kuuluukin teenkö muka jotain väärin säätäessäni peilin asentoa vai onko niin, että VCDS:llä täpätty ominaisuus ei olekaan "aito" ja siksi se kenkkuilee. Onko muilla vastaavaa ongelmaa havaittavissa?

Koska tämä on itse lisätty ominaisuus eikä ruksattu tehtaan tilauspaperiin, on vähän paha mennä tästä urputtamaan marmorille ja vaatimaan takuun piikkiin ;)

A4 B8 (2015), normaalit peilit, ei siis mitään koria vasten sähköisesti taittuvaa mallia.

Olet varmaankin ruksannut väärän muistitoiminnon päälle. Toinen on palautus entiseen ja toinen kuskin jakkaran muistipaikan mukaiseen asentoon.

Comment

Tuo kuulostaisi loogiselle selitykselle. Onko heittää mikä täppä on pielessä, olen tehnyt tämän forumilta löytyvän ohjeen mukaan:

Osoite 52: Door Elec. Pass
      - Long Coding > Byte 4, Bit 2 ja 4 päälle

Comment

Katson omasta jos / kun muistan. Olikohan niin, että apukuskin oven ohjainlaitteen koodaus on muuttunut B8 vs. B8.5. Omassa tuota mietin ja siinä ne bitit oli selitetty ainakin auttavan suuntaa-antavasti.

Comment

Jaahas, sieltähän puuttui täppä! Jo toimii, kiitos Juholle vinkistä!

Comment

Working...
          X