Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Autosähköliike hakusessa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Autosähköliike hakusessa.

    Voisitteko suositella autosähköliikettä jota ei jännitä erikoisemmatkaan merkit(Maserati)? mieluiten pääkaupunkiseudulta tai siitä itään... mutta tärkeintä kuitenkin kompetenssi ja mielellään tietenkin järkilaskutus.

  • #2
    Avaanpa tätä vähän lisää josko helpottaisi kommentointia. Autoon kuin autoon autona suhtautuva sähköliike siis hakusessa. Nyt autona Maserati Ghibli -98.

    Hiiren …kele päässyt mellastamaan konehuoneessa ja nyt sitten lämpötila ei muut kabiinissa. Automaatti-ilmastoinnin kaikki muut funktiot toimii kyllä loogisesti. Toista paneelia kokeiltu, toista moottoriventtiilihässäkkää kokeiltu mutta vika edelleen sama. Signaali siis mitä todennäköisemmin hukkuu matkalle. Minneköhän tämän voisi viedä laitettavaksi? VaunulaPremium ottaa nykyään kuulema ~150€/h.. ja työtahti on verkkainen.

    Aika hyvät sähköpiirustukset mulla on. Virallista korjaamokäsikirjaa tuohon ei ole koskaan tehtykään, Maserati oli sanonut että käyttäkää Quattroporte IV:n korjaamokäsikirjaa ja se mulla on.

    Suositukset ja ei suositukset eli varoitukset olisivat oikein tervetulleita!

    Comment


      #3
      Oon joskus vannonut, että italaisiin en enää koske, mutta saattashan tuota vilasta, kun kerran suuntaa antavat piirrustuksetkin löytyy.

      Comment


      • #4
        Kysyisin Keravan Autosähköstä. https://www.fonecta.fi/profiili/Kera...%A4hk%C3%B6+Oy
        Ei ole hajuakaan heidän osaamistasostaan, mutta heidän palveluasenne oli kyllä ihan toisesta maailmasta mihin olen normaalisti tottunut. Oikeasti halusivat ratkaista asiakkaan ongelman, vaikka se varmasti maksoi heille enemmän kuin asiakkaalle. Olen melko varma, että oli johtaja itse palvelemassa, kun siellä viime keväänä kävin. Ehdotan kysymään heiltä, että riittääkö osaaminen ja mielenkiinto.

        Comment

        Working...
        X