Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Coupe takalasinlämmitin+sivupeilin lämmittin.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi Coupe takalasinlämmitin+sivupeilin lämmittin.

Ei suostu lämpeemään takalasi saati sivupeilit. Nappia painamalla valo kyllä syttyy, että jotaon pitäis tapahtua, mutta ei.

Sulake ei ole palanut, kytkimen olen mittaillut, sen pitäisi olla kunnossa. Ihmetyttää kun molemmat lakkas toimimasta samaan aikaan. Eikö toikin ole releytetty, joten eikö nappia painamalla pitäisi releen naksahtaa?

Olisko vinkkejä mistä lähtee hakemaan vikaa?

Eioo releytetty.

Comment

Kytkimen liitinpohja sulanut? Johtosarjaa en tunne, mutta muualtakin saattaisi löytyä sulanut liitin.

Comment

kytkimen olen mittaillut, sen pitäisi olla kunnossa
        Olisko katkaisijan pinnien tinaukset halki? Omassa yleismittarilla mitattaessa tuli ulos 12v mutta katkaisin ei kestänyt kuormaa. Katkaisija kannattaa mitata liitin kiinni.

Comment

Ostaessa se toimi, jonkun ajan jälkeen se lopetti toimimisen. Kytkimestä löytyi vika, oli yksi liuska irronnut kolvauksestaan, täytynee ottaa uudelleen tutkittavaksi ja mittailla.

Comment

Pitäskö ton takalasin lämmittimen olla miten tehokas? Mulla nimittäin poistaa juuri ja juuri jäähuurun, ja senkin todella hitaasti. Onkohan jossain huono liitos tai jotain?

Comment

Kyllä se melko rauhallinen on, mutta onneksi peilit lämpeää todella sähäkästi :)

Comment

Peilit kyllä lämpee erittäin nopeasti, jäin vähän talvella kaipaamaan sitä, kun sai eka raapia peilit puhtaaksi jäästä, ja kuitenkin ne jäätyi uudelleen motarilla :(

Comment

Kyllä takalasissa pitäs aika äkkiä ruveta langat erottumaan, kun lämmittimen laittaa päälle.

Comment

Working...
                  X