Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 audin vm.93 käynnistykseneston poisto?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

80 audin vm.93 käynnistykseneston poisto?

Eli autossa on "tikulla" toimiva käynnistyksenesto joka käynnistys kerralla täytyy avaimenperätikulla kuitata käynnistyksenesto pois päältä.. on todella ärsyttävä käyttää.. onko kukaan ohittanut kyseistä toimintoa ja minkälainen projekti kyseessä on?

Olisko jälkiasennussydeemi. Eli purku takaperin kuin asennus. Näkyykö mitään merkkiä?

Comment

tuo näyttää alkuperäseltä en kyllä oo tosin tutkinut syvemmälle että miltä se näyttää.. ei näy mitään merkkejä.

Comment

etsi haulla conlog ajonesto,siitä on ollut monelle harmia (myös minulle)joten kannattaa purkaa ennenkuin se purkaa itse itsensä;)

Comment

Hankalahan se vanha tehdasasennus on. Minulla toimii ja yritän sen kanssa pelata. Kaverin audissa ko vehje ei toiminut kunnolla. Hän poistatti sen ja asennutti tilalle Cobran hälyn.

Hämärä mielikuva on, että ( kaverille homman tehneen asentajan mukaan) sen poisto(ohittaminen) on todella hankalaa = vie aikaa. Totesi, että jos pelkästään poistaa "kapula eston " niin samalla rahalla/ vaivalla laittaa muun hälyn siinä ohessa.

En ole katsonut haulla löytyykö sieltä mitään yksinkertaista ohjetta poistosta?

Comment

Itsellä alkuperäisen ajoneston poisto onnistui helposti C4 tdi:sä. Siinä on 2-3 releohjattua piiriä jotka kytketään hyppylangoilla yhteen. Autosähkö hommiin perehtynyt kaveri selvittä asian kyllä alle tunnissa.

Comment

Asiaan jotenkin liittyen,
              Tietääkö kukaan miten tuo votexin kaukosäädin koodataan uusiksi, lopetti nimittäin tänä aamuna kumpikin kaukosäädin toimintansa. Mallihan taitaa olla joku 7727, semmoinen kohtuu iso kantikas kapula jossa punainen ja vihreä kantikas nappi. Ite kaukosäätimessä kyllä palaa valo kun nappia painaa ja keskuslukitus toimii avaimella moitteettomasti.
              Ja auto on C4 korinen satanen 2,5 tdi vm -93

Comment

Working...
              X