Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Navi kuoli...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Navi kuoli...

Eilen navi kippasi ja ruudulle tuli blue screen :) ja "Navigation data are not available"-ilmoitus. Paitsi ettei tuo siis osaa kunnon englantia, niin se ei nyt enää myöskään halua kertoa missä ollaan ja mihin mennään.

Veikkaan, että kyse on "vain" siitä, että navi on hukannut karttojen auktorisoinnin, mutta perjantaina tuo selvinnee ehkä, kun vien pajalle katsottavaksi.

Koitin VCDS:lläkin katsella, mutta ei sieltä saanut kuin parit virheilmoitukset joita ei pystynyt nollaamaan.

Mekaanis-sähköinen vika tuo ei oikein voi olla, kun resetoinnin jälkeen navi toimii 3-5 minuuttia, kunnes tulee tuo ilmoitus.

Jahs... MMI:n kontrolliboksi meni vaihtoon. Tai mikä lie osa. Varaosahinta kuulemma siellä 5k€ luokassa. Toivottavasti kestää tämä uusi boksi enemmän kuin 7tkm tai muuten tulee kallis navi.

Kumma ettei Audilta saanut uusia koodeja karttoihin, että olisi voitu testata onko kyse vain koodien hukkaamisesta vai todella jostain fyysisestä viasta. Samahan se mulle oli, mutta kai tuo boksi valmistajallekin jotain maksaa.

Pientä epäilystä heittivät huollossa, että olinko yrittänyt itse päivittää karttoja. Tällä kertaa ei kyse ollut sellaisesta, vaikka oireet ilmeisesti samat. Tosin jos itse päivittämällä saa kartat sekaisin, niin onko ainoa mahdollisuus vaihtaa koko äly? Plus työt... ihanan halpaa.

Comment

Working...
    X