Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 navi+ ja lisälaitteiden kytkentä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A6 navi+ ja lisälaitteiden kytkentä

Päivän polttava ongelma on saada digiboksin signaali tulemaan TVn kautta ulos.. TVssä on myös AV asento.. mutta mihin tämä toinen "ulkoinen lähde" pitäisi kytkeä jotta se toimisi AV asennossa ns. digiTVnä? Viritin takakontissa?
    Analogisen TV virittimen paikalle laitettuna digiboksi ei suostu toimimaan eikä löydä TV/CD/radio monivalinta napin takaa koko telkkua mikäli normi TVvirittimen johto on vaihdettu Digiboksin piuhaan..

Toinen askarruttava kyssäri liittyisi saman järjestelmän musiikkipuoleen..
    Kuinka asennamme esim I-podin (kuulemma) laakkoseltakin (170???) saatavalla johtosarjalla autoon. Tuleekohan se CD boksin tilalle ja saadaanko mp3 tracklist näkymään navin näytön kautta? Ja onko miten monimutkainen projekti?

virittimen takaa paljastui tarvittavat RCA liittimet.. ja kuva toimisi mikäli antennisignaali saataisiin digiboksille jostain kaivettua.. mistähän saisi kytkentäkaavion josta paljastuisi koko komeuden antennipiilot? autossa on näemmä erikoiset "anaformiset lasit"!! jonka vuoksi normaali ikkuna-antenni ei saa signaalia auton sisältä.. koitetaan nyt etsiä noi originaalit jostain.. apuja otetaan vastaan kartoittamisessa..

Comment

http://www.nav-plus.com/instructions/

Jos vaan tuo Berliini taittuu niin tuolta nuotit löytyy.
      Sinulla on ilmeisesti samaiset metallikalvoiset UV-suojatut lasit kuin itsellänikin, ei toimi irtonavi eikä kännykään kunnolla. Kattoantennissa on vastaanotto sille TV:llekin, tiedä sitten osaako se pureskella myös digin sinkkua? Olen selvinnyt ilman näitä ongelmia koska oma Navi+ on ilman telkkua, ja hyvin olen ainakin toistaiseksi pärjännyt =)

Tuo ämppärin asennus voi olla kivulias, puhdas MUTU kylläkin. Soitin on ihan mopomalli kun ei CD:ltä löydä muuta kuin laulun. Ei tue pakattuja, ei tekstejä, vai meteliä.

Comment

Mahtaako tuo viritin olla sedaneissa eri paikassa? CD-vaihtajan olla on nimittäin rei'itetty metallikotelo, jonka äkkiseltään tulkitsisin vahvistimeksi jäähdytyksen määrän perusteella. Vaihtajan päällä taas on tarvikkeet renkaan vaihtamiseksi. Toisella puolella konttia on jonkunlainen subbarin irvikuva ja säilytystilaa. Mistäs vielä voisi kurkkia?
        Olen aika varma, että viritin löytyy, koska näytössä näkyy kuitenkin jonkin sortin kohinaa ja kanavia voi selailla.

Edit: Mielelläni lukisin myös miten LOWR1D3Rin asennus lopulta sujui

Comment

Mahtaako tuo viritin olla sedaneissa eri paikassa? CD-vaihtajan olla on nimittäin rei'itetty metallikotelo, jonka äkkiseltään tulkitsisin vahvistimeksi jäähdytyksen määrän perusteella. Vaihtajan päällä taas on tarvikkeet renkaan vaihtamiseksi. Toisella puolella konttia on jonkunlainen subbarin irvikuva ja säilytystilaa. Mistäs vielä voisi kurkkia?
          Olen aika varma, että viritin löytyy, koska näytössä näkyy kuitenkin jonkin sortin kohinaa ja kanavia voi selailla.
          Kyllä se saattaa hyvinkin olla viritin siinä sen vaihtajan alapuolella. Mulla ainakin on vaihtajan päällä just ne työkalut ja vaihtajan alla nykyisin tyhjä tila.. siinä on ollut aikaisemmin viritin. Jos tosiaan vieläpä lumisateet näkyy, niin sitten tosiaan viritin on ainakin kytkettynä. Ootko katsonut sen mötikän taakse mitä piuhoja siitä lähtee?

Comment

Working...
          X