Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 typ 44 2.0 e käyntihäiriön selvittelyä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 100 typ 44 2.0 e käyntihäiriön selvittelyä

    Eli projektina olisi 1988 vm 2.0 e audi. Kylmänä ei käy ollenkaan ja lämpöisenä liiankin nopeasti 1100-1200 rpm, jättää myös hetkeksi kierroksia päälle kkasutuksen jälkeen. Ruiskusuuttimien o-renkaat vaihdettu olivat aika haperot jo. Autossa on ilmeisesti tehtaan jäljiltä kp moottorin ja rt moottorin osia sekaisin. Sammuu välittömästi lämpöisenäkin kun irroittaa isv:n piuhat. imu vuotoja ei havaittu starttipilotilla tutkimisen jälkeen.

  • #2
    Kaasuläpän mikrokytkimen toiminnan tarkastus, tyhjäkäyntisäätimen irroitus ja puhdistus (säätimen läpän lepoasentoa voi säätää liittimen päässä olevasta kuusiokoloruuvista). Huohottimen puhdistus ja alipainevuotojen tarkistus uudestaan. Lopuksi t.käyntisäätimen virran säätö noin 440 mA:n kääntämällä kaasuläpässä olevaa tyhjäkäyntiruuvia.

    Comment

    Working...
    X