Eli projektina olisi 1988 vm 2.0 e audi. Kylmänä ei käy ollenkaan ja lämpöisenä liiankin nopeasti 1100-1200 rpm, jättää myös hetkeksi kierroksia päälle kkasutuksen jälkeen. Ruiskusuuttimien o-renkaat vaihdettu olivat aika haperot jo. Autossa on ilmeisesti tehtaan jäljiltä kp moottorin ja rt moottorin osia sekaisin. Sammuu välittömästi lämpöisenäkin kun irroittaa isv:n piuhat. imu vuotoja ei havaittu starttipilotilla tutkimisen jälkeen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 100 typ 44 2.0 e käyntihäiriön selvittelyä
Collapse
X
-
Kaasuläpän mikrokytkimen toiminnan tarkastus, tyhjäkäyntisäätimen irroitus ja puhdistus (säätimen läpän lepoasentoa voi säätää liittimen päässä olevasta kuusiokoloruuvista). Huohottimen puhdistus ja alipainevuotojen tarkistus uudestaan. Lopuksi t.käyntisäätimen virran säätö noin 440 mA:n kääntämällä kaasuläpässä olevaa tyhjäkäyntiruuvia.
Comment