Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
tämmöinen ongelma. eli kun laittaa virrat päälle niin mittari ponkasee välittömasti 4 bar tuntumaan. johto irti anturin päästä = mittari tapissaan. johto maihin = mittari nollilla.
Mittari rikki vai kello?
Mulla sama ongelma, eli virrat päälle -> mittari tappiin, auto käyntiin -> mittari nollille. Eikös tuonne tule painetieto kahdesta paikasta? vai muistanko väärin? Öljypohjan/suodattimen seutuvilla kulkee joku musta johto, joka ei ilmeisesti ole kiinni toisesta päästään, toista päätä en ole alkanut talvipakkasilla metsästämäänkään...
yhdestä ja samasta anturista taitaa tulla. toinen johto menee mittarille ja toinen käsittääkseni varotusvalolle. Täytynee irrottaa öljykello ja putsata ja testata paineilmalla. uusi anturi stockalla 96 äyriä..
Sama juttu itsellä, välillä hyppää mittari ylös ja laskee normaaliin kun käynnistää. Siellä lienee joku kosketushäiriö tai jumittelu öljykellossa, ei auttanut bensa/diesel/bräkleen/paineilma/tökkiminen/jne millään lailla. Kyllä se oikeaa arvoa käynnissä näyttää, joten en ole jaksanut asialla vaivata päätä.
tänää tuli sellane vika kesken jää ajon että volttimittari rupes näyttää 12 tai ihan vähän yli ensi luulin että laturi alkaa temppuilee mutta kyllä laturin päästä tuli 14v ku mittasin että ihan normaalisti lataa. myehemmin huomasin että öljynpaine pysyy visusti paikallaa vähän yli 3 ja se on kumma ku mittarit ei tipu nollille vaikka kääntää virrat pois. mietin että johtuuko siitä ettei saa kunnollista maa kontaktia?
Comment