Olis seuraavanlainen ongelma 4,2 V8 aqj moottorilla varustetussa s6:
Koneenvaihdon jälkeen Öljynpaineen merkkivalo syttyy kun antaa moottorille kierroksia, tyhjäkäynnillä valo ei syty.
Löytyykö kyseisestä moottorista Öljynpaine anturia muualta kuin ö-suodattimen jalasta?
Tänään kytkin anturin paikalle motonetin mekaanisen Öljynpaine-mittarin ja se näytti tyhjäkäynnillä n.2,5 bar ja kierroksilla mittari meni tappion asti yli 5,5 Bar.
Koneenvaihdon jälkeen Öljynpaineen merkkivalo syttyy kun antaa moottorille kierroksia, tyhjäkäynnillä valo ei syty.
Löytyykö kyseisestä moottorista Öljynpaine anturia muualta kuin ö-suodattimen jalasta?
Tänään kytkin anturin paikalle motonetin mekaanisen Öljynpaine-mittarin ja se näytti tyhjäkäynnillä n.2,5 bar ja kierroksilla mittari meni tappion asti yli 5,5 Bar.
Comment