Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 tyyliin sopiva cd-soitin (tai vaihtaja?)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 tyyliin sopiva cd-soitin (tai vaihtaja?)

Tuli sitten lopulta hankittua auto, mutta mukana ei ollut cd-soitinta. Nyt sitten pitäisi kehittää jostain cd-soitin, koska alkuperäisessä Audin radiossa ei ole kuin kasettisoitin. Minkähänlainen soitin sopisi auton yleisilmeesen (en haluaisi mitään joulukuusta keskelle autoa), olisi myös "ihan kiva" jos mankkaa suojaavan luukun saisi tarvittaessa kiinni.

Saisikohan mistään esim. vastaavaa orggisradiota cd-soittimella kasettisoittimen sijasta? Vai voisiko takakonttiin hankkia jostain vaikkapa 6 cd:n vaihtajan... muussa tapauksessa (liikaa hintaa) täytyy varmaan tyytyä johonkin Pioneerin vehkeisiin.

Ideoita? Aikaisempaa kokemusta autoista ei juuri ole, joten en oikein edes tiedä mistä aloittaa tai mistä kaupasta käydä kyselemässä että löytyykö :|

[Edit: vähän etsiskelemällä ebay.de:stä löytyi http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=14259 ... täytyy katsoa löytyisikö vastaavaa Suomesta vai pitääkö suosiolla ostaa Saksasta]

Jos ei orkkista hae niin VDO:lla saattaisi olla Audin ohjaamon ulkoasuun sopivia vaihtoehtoja? Itsellä autossa uudehko soitin malliston keskivaiheilta ja tyytyväinen olen ollut, valaistuskin osuu just samaan sävyyn kuin mittarivalot.

Comment

Olisiko punaisella näytöllä varustettu Becker Monza mitään?

www.caraudio24.de taisi ainakin moista kaupitella..

Comment

No, siis orkkissoitin kelpaisi hyvin, ainakin laite sopisi ilman säätöä (?) paikalleen ja muutenkin olisi ok, autoon kun ei niin äärettömän hifiä soitinta tarve kun kotona on jo, ja luulisi varkaidenkin pysyvän erossa tylsän mustasta mötikästä.

Ongelmana vain on että mistä löytää tuollainen soitin, kenelläkään ei näytä olevan myytävänä ja tuskin Laakkoseltakaan saa alle 1000e:llä ;-)

[Edit: siis varsinaisesti ei ole mitään "ongelmaa", Saksastahan noita saa. No, ei kai ebaystä/nettikaupasta ostaminen mitenkään kovin monimutkaista ole. Kiitos vinkeistä, mutta edelleenkin nuo laitteet näyttävät vähän liian... leluilta. Kaipa sitä olisi heti pitänyt etsiä vain jostain alkuperäinen soitin käsiinsä, mutta no joo. Ainakin näki eri vaihtoehtoja :]

Comment

Itse hommasin omaani Sonyn 10 cd:n vaihtajan joka majailee takakontissa. Koska radio oli vanhempaa mallia, elikkä ilman vaihtajan ohjausta, niin oli päätyminen rf-modulaattorilla varustettuun malliin.
          Hyvin on pelannut ja heikolla sävelkorvalla varustettuna en ole huomannut mitään valittamista äänen laadussa.
          Se erillinen ohjain sijaitsee vaihdekepin takana ja on aika mukavasti sormien ulottuvilla. Johdotkin meni sangen hyvin piiloon, joten ei sitä kovin paljoa alkuperäisasennuksesta huomaa. Jos tarvitset lisätietoa, niin kaivelen papereista mallin ja numerot esille.

Comment

Samaa tässä on jo jonkin aikaa mietitty ja tällainenkin satsi saksanmaalta löytyisi.

Mitähän mahtaisi kustantaa perillä Suomesssa?

Mitenkä kaupanteko sujunee, ei ole tullut tehtyä tällaista ulkomaankauppaa.

http://adishop.shop.t-online.de/deta...%24CID%5F33761

Comment

Itse olen tilaillut Saksasta, www.mediacheckpoint.de, viritinvahvistimen. Kaiken kaikkiaan kaupankäynti sujui erittäin jouhevasti. Tavara ei tullut ihan normaaliin toimitusaikaan, mutta myöhästymisestä kerrottiin hyvissä ajoin.

Tilausta ei olisi tarvinnut maksaa ennenkuin kotiovella, jos UPS olisi tuonut paketin perille asti. Minun piti maksaa UPS:lle ennakkoon, koska UPS:lla ei ollut toimintaa Kemissä, ja paketti tuli postissa kotiovelle.

Mediacheckpointin sivuille oli ilmestynyt kielivaihtoehdoksi jo suomikin, saksan ja englannin lisäksi. En ole varmaankaan siis ollut ainoa joka sieltä on tilannut tavaraa Suomeen =)

Autohifiä mediacheckpointista ei tosin juurikaan löydy, mutta kyllä tilaaminen varmaankin onnistuu yhtä helposti muistakin Saksalaisista verkkokaupoista.

Comment

Becker

Tilasin sitten tuon Becker Monzan, punaisena. Laakkosen hintaan Audi-soitin vain 1080€, päätin olla ostamatta. Noista Ebayn soittimista en ollut niin varma että toimivatko ne varmasti, joten eipä jäänyt paljoa vaihtoehtoja. Pari viikkoa pitäisi toimituksessa mennä, saa sitten nähdä miten soittimen asennus sujuu ;-)

Comment

Blaupunkt Toronto MP73

Harmi kun ehdit jo tilaamaan. Mulla olisi nimittäin myytävänä otsikonmukainen soitin, joka on tarkoituksellisesti Audin valaistukseen suunniteltu rinnakkaismalli soittimesta Los Angeles MP72. Valaistus on täsmälleen siis sama kuin Audissa. Laite toistaa myös MP3-tiedostot. Istuu Audin kojetuluun kuin alkuperäissoitin konsanaan.
                  http://www.blaupunkt.fr/7643812310_main.asp

Jos jollakulla tarvetta moiselle laitteelle, voin luopua siitä hintaan 230?.

Comment

Minulla on autossani juuri tuommonen
                    Blaukkarin Toronto. Olen ainakin itse tyytyväinen ja sulautuu hyvin sisustaan.

Comment

Erittäin hyvä valinta, radion kuuluvuus on aivan toista luokkaa kuin noissa blaukkareissa, itse tuli kiroiltua ja käytettyä takuuhuollossa monta kertaa blaukkarin radion huonon kuuluvuuden takia.
                      Itselläni oli Becker Mexico ja autona oli Audi A4 -02.

Comment

Sopivuus

Eri asia sitten on miten pitkät nuo säätimet ovat tuossa Beckerissä... voi olla että pitää vähän viilata tuota päälle laskeutuvaa luukkua että sen saa kiinni ja piiloon varkaiden silmiltä :)

Comment

Olisin kiinnostunut Blaubunktistasi..Toronto MP73...laita suoraa tietoa osoitteeseeni:
                          oh1lwb@sral.fi

Comment

Working...
                          X