Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

MMI High- järjestelmän mahdollisuudet?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

MMI High- järjestelmän mahdollisuudet?

Askarruttaa, onko mahdollista saada MMI High järjestelmään "jälkiasennuksena" navigointi? Itse karttaohjelman saisin helposti, mutta mitä osasia ja mistä tarvitsee itse järjestelmä?
    Entä voiko järjestelmään liittää jotakin ulkoista, kuten XBoxin?

http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=17759

Comment

Moi

Ilmoittelehan jos alat tuota pakettia saksasta tilailemaan ja asentelemaan. Minulla auto tulossa huhtikuun lopussa ja aikomus (ehkä) tilata tuo dvd-navigointi-paketti.

Lisääkin MMI high:n mahdollisista lisäosita kuten esim. TV-vastaan ottimen liittäminen kiinnostaisi. Kokeneemmilta olisi luonnollisesti kiva kuulla miten asennus onnistuu.

Comment

Olen nyt hankkinut Audi A6:een jälkiasennuksena TomTom One navigaattorin.

Olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. (Sisälsi pohjoismaiden kartat.)

Nyt uusi Auto Bild lehti vertaili tätä TomTom navigaattoria, Blaupunkt navigaattoria ja auton mukana tulevaa alkuperäistä navigaattoria. TomTom hinta on alle 400 Euroa kun tuo alkuperäinen maksoi noin 10 x enemmän.

Kuitenkin Auto Bild lehti totesi, että TomTom on paras hankinta.

He totesivat, että auton oma navigaattori on paljon hankalampi käyttää, kun se ei ole ajajan näkökentässä. Sitä pitää katsoa reippaasti alaspäin, missä auton näyttöpaneli on. Kun taas TomTom asentuu kojetaulun päälle, tuulilasiin kiinni keskelle, jolloin se ei ole kuskin tienäkymän edessä, mutta vain pieni vilkaisu hieman sivuun, niin näkee navigaattorin tärkeät näytöt. Lisäksi TomTom puhuu ohjeet selvällä hyvällä suomenkielellä, joten sitä ei tarvitse edes kokoajan katsoa.

On kuin olisi kartturi vieressä istumassa ja alkaa varotella etukäteen, että "300 m jälkeen tullaan risteykseen, josta käänytään oikealle" jne.

Comment

Eikö auton originaalinavissa tule mittaristoon mitään ajo-ohjeita (seuraava käännös ja välimatka siihen ym), samoin luulisi senkin puhuvan ajo-opasteet. BMW:n vastaavaa olen kokeillut ja se oli kyllä jokseenkin ylivertainen näihin jälkikäteen hankittaviin, jos unohdetaan hinta ja siirrettävyys.

Itse käytän puhelimessa olevaa Navicorea ja olen kyllä siihen varsin tyytyväinen; näyttö on riittävä, ääniopasteet selkeät ja kulkee aina taskussa mukana, jolloin siitä voi tarkistaa näppärästi osoitteita ja välimatkoja.

Comment

Eikö auton originaalinavissa tule mittaristoon mitään ajo-ohjeita (seuraava käännös ja välimatka siihen ym)
            Kyllä ainakin edellisen sukupolven Navissa tulee selkeät ohjeet mittaristoon asti ja saa tytön puhelemaan vaikka espanjaksi ...(-;

Comment

Working...
            X