Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lattiaan nivelöity kaasupoljin kastelee lattiamaton?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Lattiaan nivelöity kaasupoljin kastelee lattiamaton?

Moi!

Onko muilla joilla on lattiassa kiinni oleva kaasupoljin, huomanneet sitä että kaasupoljinta myöten sulava lumi/sohjo valuu kumimaton alle ja kastelee lattiamaton?

Olen etsinyt vuotoa autostani (A3 SB -05), mutta en sellaista ole löytänyt. Ensiksi epäilin että olin eberin asennuksessa laittanut jonkun läpiveinnin huonosti paikalleen mutta ei. Vettä ei tule sisään kun lumet sulaa tai silloin kun autoa pestään. Päädyin siihen että vedet kumimaton alle tulee kaasupolkimen vartta pitkin sulavasta lumesta, joka tietenkin tulee kengänpohjista.

Todellinen suunnitelun kukkanen.. Kumimaton ja kaasupolkimen välissä ei ole mitään mikä estäisi veden pääsyn maton alle. Täytyy varmaan joku jeesusteippi viritys tohon laittaa.

Kertokaa jos teillä on samanlaisia kokemuksia, vai vuotaako mulla sittenkin auto jostain?

Perhepiirin 3:ssa A3:ssa ihan sama vika... Joten ei huolta. Kuskin matto vain ylös aina kun tulet kotiin (kuivaa pikkuisen ennen jäähtymistä ja esilämmityksen aikana). Mutta, hei onhan se niin paljon "sporttisempi" tuo alhaalta saranoitu poljin, että autokin kulkee paljon kovempaa sillä. :(

Kun merkki alkaa mainostamaan kuten:"Audi is fashion", niin lienee aika alkaa juoksemaan karkuun, koska tyyli menee funktionaalisuuden edelle, niin mikään ei toimi!

Comment

Alareunasta saranoitu poljin?

VW-kuplaa on aina moitittu tuosta ratkaisusta, nyt se on taas moderni ratkaisu...? Näin se mieli muuttuu.

Comment

Bader-Meinhoff Wagen on ymmärtääkseni käyttänyt tuon mallista kaasupoljinta "ikuisesti". En silti pysty helposti keksimään, mikä siinä olisi parempaa kuin tavallisessa kaasupolkimessa?

Comment

Mä ainakin tiedän yhden seikan mikä siinä on huonompaa kuin perinteisessä polkimessa.....

Ei toi mulla mitään (ruoste)ongelmia aiheuta, mutta aatelkaa tota autoa 10v. päästä. Lattiamaton alta voi löytyy kivoja ylläreitä.

Mulla on harrasteautona 60-luvun ooppeli, jossa on tollainen lattiassa kiinni oleva kaasupoljin. Olen näiden vuosien saatossa pari kertaa siihen polkimen alle paikan hitsannut....

Comment

Working...
          X