Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Luisin ratit

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Luisin ratit

Uusi ratti olisi hakusessa ja Luisin ratit olisivat ainakin edullisia. Mutta mites laatu? Jääkö kesähelteellä väriä käsiin ja jne. Toinen vaihtoehto on sitten momon raitit mutta ovat vaan hieman arvokkaampia. Muita hyviä vaihtoehoja? Ja jos jollain on tarjota siistiä rattia niin voi ottaa vaikka yv:llä yhteyttä.

Juuri toissapäivänä laitoin kiinni Simoni Racing X2 color(black) ratin, ja itse ainakin tykkäsin siitä. Edullinen ja hyvän laatuinen.

http://www.polarautovaruste.com/tuni...racing/sr1.php

Comment

Jotenkin vierastan noita Simoni Racing ratteja. Ovat vähän liian tuningtuning. Eivätkä ainakaan nuo halvimmat taida olla aitoa nahkaa. Tai no kyllä tuolla taitaa lukea että nahka ja polyuretaani...

Comment

Mulla on tollanen musta Barchetta Coupessa rattina ja varsin hyvin istuu sinne. Ainoa vika on ollut että nuo puolat naarmuuntu varsin nopeasti. Muuten on kestänyt hyvin. Kovin pientä rattia ei kannata laittaa mikäli haluaa vielä mittaristosta jotain nähdä.

Comment

Joo mulla oli entisessä 80:ssä momon top power 300mm ja siitä ei tahtonut nähdä mittaristoa kunnolla. Joku 350mm on varmaan sopiva.

Comment

Myös momolla on halvempaa mallisarjaa, joka on polyuretaania. Näyttää erehdyttävästi nahalta. Lötkön tyyppiseen sopii myös puinen ratti. Puuratissa on yllättävän hyvä pito nahkarattiinkin verrattuna. Eipä siitä kauan ole, kun kilpa-autoissa oli puuratit.

Comment

Jep, puuratissa riittää pitoa kunhan vaan ei ole kova hikpoamaan kämmenistään (kuten allekirjoittanut). Ei taida olla kuitenkaan parempaa yhdistelmään kuin nahkahanskat ja puuratti.
              Toisinpäin tehtyä variaatiota en suosittele kokeilemaan. (Vitsi)
              Kyllähän se vois olla kiva vaihtaa ratti, mutta taitaa airbag:in kanssa teettää vähän liikaa hommia.
              Kyllä saa vähän kulahtanut S-ratti kelvata.

Comment

Working...
              X