Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

hälytinongelmaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • hälytinongelmaa

    Noniin, searchia on käytetty, ja ei löydy vastausta. Ongelma seuraavanlainen:
    Ostin viikko sitten audini, mallia a4 avant -97. Ilmeisesti hälytin ei ole alkuperäinen, koska on kaksi päällettäistä käynnistyksenestoa, avaimessa sekä pari pientä palikkaa mitkä pitää käynnistettäessä autossa. Ongelmahan on siinä että kaukoohjaimista (2kpl) toinen ei edes toimi, ja toinenkin tosi heikosti. Missä tampereella voisin käydä toteamassa minkä merkkinen hälytin on kyseessä, ja sen perusteella onnistua jostain kalastelemaan uudet ohjainvärkit. Auton entinen omistajakaan ei tiennyt merkkiä, auto alunperin saksasta joten siellä tod. näk. asennettu. Ja mihin se päätelaite yleensä kyseisessä automallissa piilotetaan, ettei tarvitsisi koko autoa purkaa =)

  • #2
    miten "keskikonsoli" pois..

    asiaa on kyselty ympäriinsä, ja kukaan ei tunnu, edes asiantuntijat, tietävän vastausta. "hälytinasiantuntija" ei edes suostunut katsomaan ja etsimään missä pääte on, lausahti vaan et 50euroa niin otamme sen pois. 300euroa niin asennetaan sulle enforcer. just..
    laakkosella vierailtuani kertoivat paikan missä se voisi olla. ratin alla olevassa tyhjiössä. no ei löytynyt, mut oikealla puolella "keskikonsolin" kyljessä oli pieni palikka missä luki magnetic shock sensor. ja siinä ruuvi +/-. siitä lähti johdot virtalukkoon, ilmeisesti moottoritilaan ja tuon keskikonsolin taakse, jonnekin radion takamaastoon.
    Sitten apua! Miten saan purettua tuon keskikonsolin. Olisko jollain selkeitä ohjeita, missä järjestyksessä mikäkin, ja miten täytyy poistaa että pääsisin käsiksi tuonne radion takana olevaan tilaan. Kiitoksia jo etukäteen, sille joka jaksaa nähdä vaivan..

    Comment


    • #3
      Yksi vaihtoehto hälyttimen merkin/mallin määritykseen voisi olla Google-haku kaikilla käytettävissä olevilla numerosarjoilla, eli esim. ohjaimissa tai tuossa magnetic shock sensorissa olevilla numeroilla/koodeilla. Myös sen viallisen ohjaimen sisälle kannattaa kurkistaa, jos sieltä löytyisi jotain yksilöintiä helpottavaa tietoa.

      Comment


      • #4
        ohjaimissa ei paljon tietoa ole. sisälle olen luonnollisesti kurkannut, lähinnä siellä lukee vain taajuus. lisäksi toivoin kun tuon magnetic shock sensorin löysin että siinä olisi lukenut jotain, mutta ei mitään millä lähtisi hakemaan alkuperää. tosiaan se laitteen pääte täytyisi varmaan löytää, että mitään alkuperän selvittämistä voisi googlella hakea.

        Comment


        • #5
          Eikö konetilassa tai vesikaukalossa ole hälytintorvea? Joissakin hälyttimissä torvi & ohjainlaite on samassa möykyssä ja siitä vois selvitä malli.

          Comment

          Working...
          X