Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilamstointihuolto pääkaupunkiseudulla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ilamstointihuolto pääkaupunkiseudulla

Minne kannattaisi viedä auto huoltoon kun ilmastoinnin kompura kolisee j alämpimillä keleillä kun pistää ilmastoinnin päälle niin tulee haaleeta ilmaa ja kompura käy vain muutaman sekunniin ja sitten vähän ajan päästä taas menee päälle.
    Olivat huollossa vakuuttuneita että vesipumppu kolisee - nyt on sitten uusi jakopää, uusi vesipumppu ja kolisee vieläkin- nyt tosin tiedetään että se on ilmastoinnin kompura....
    Benkku

Tuossa linkki missä keskustelua samasta aiheesta. Muistin kun itse kysyin taannoin.

http://tinyurl.com/k65yx

Comment

Tattista

Kiitti, noilla löytyi jo ihan potentiaalista paikkaa.
      Minähän en rakasta audiani luovut akenen tahansa rasvanäpin hiplattavaksi :-)

Comment

Kerrohan sitten, miten pääsit kolinasta eroon - mulla taitaa olla samanlainen, kylmää tulee, mutta ääntä pitää.

Muok! Tuo kolina tulee yhden tarinan mukaan "väljistä kiertokangista, tyypillistä Zexelille, ei ole korjattavissa, aja loppuun ja varaudu ostamaan uusi". Mulla varaosanumero on 4A0 260 805AH, Zexel DCW-17D, part no 506231-0441. Jonkin ristiinviittaustaulukon mukaan (löysin tuolla VAG.numerolla netistä!) ...AD olisi samalla Zexelin koodilla.

Hintaa murikalla on - uutena halvimmillaan ?650,- Saksassa merkkiliikkeessä, muita kanavia en ole vielä penkonut kesää varten.

Comment

Working...
        X