Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 -92 vakionopeuden säädin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 -92 vakionopeuden säädin

    Missäköhän mahtaa olla vakionopeuden säätimen boksi?Ei ole toiminut minun aikana.

    #2
    Vika tuskin on boksissa, luultavimmin polkimien katkaisijoissa tai alipaineletkuissa.
    Yksi syyllinen saattaa ollamyös jälkiasenteinen radio, mikäli alkuperäisen liitin käytössä jossa nopeussignaalin valkosininen johto kiinni.

    Comment


      #3
      Myös vilkkuviiksen juuresta lähtevät cruisen napin johdot tuppaavat katketa.

      Comment


      • #4
        Kiitoksia vaan!täytyypi alkaa tutkimaan

        Comment


        • #5
          Mulla, satasessa johtoja poikki liittimien juuresta, jotka menee kytkinkoppaan (vai oliko vaihteistoon).

          Comment


            #6
            Jatketaan sen verran aiheen liki, että jos on urS4, jossa ei ole vakionopeudensäädintä, niin millainen homma se on/olisi siihen laittaa? Kalliskinko vai pala palalta romiksilta et al.?

            Comment


              #7
              Itse hommasin eBaysta koko satsin, jossa tuli kaikki osat. Helppo homma asentaa. Uusista osista kasaamalla tulee vähän kalliiksi. Jos homma hoituu niin itse voi tehdä johtosarjan, jolloin irto-osia voi hommata eri automerkeistä.

              Viiksi, poljinanturit, pumppu, kaasuläpän "kumipallo" ja ohjausyksikkö löytyy 80/90/coupe/t44-facelift/v8/C4...

              Myös vanhempikin ohjausyksikkö käy, mutta johdotuksissa taitaa olla vähän eroa. Toiminta on kuitenkin sama.

              Comment


              • #8
                Olisi hyvä, jos jollain olisi esitteillä projekti, jolla tuollainen halppis jälkiasennuscruise asennetaan UrS4:ään. Itselläni on varalle orkkis viiksipaketti cruisen napeilla, jonka haluaisin hyödyntää.

                Comment


                  #9
                  Pakko on kyllä sen verran sanoa, että orkkiscruise hakkaa jälkiasenteen kyllä kirkkaasti. Toimii tosi pehmeästi ja pitää nopeuden just eikä melkein. Ja tosiaan jos orkkiksen saa ~200e käytettynä kaikkine johtoineen ja osineen, niin kyllä ennemmin sen laitan.

                  Comment


                    #10
                    Lisäksi syytä huomioida että tarvikecruiset pääsääntöisesti vaativat moottorin antamaa alipainettatoimiakseen, jota ahdetussa ei kaikissa tilanteissa ole. Servolla toteutetut versiot taas maksavat selkeästi enemmän.

                    Itse juuri myöskin ebaystä ostin orkkiskamat... original is beautiful :)

                    Comment


                      #11
                      No, jos tuota tempomaattia urS4'ään pitää hankkia palasina, niin mitä kaikkea sitten pitää hommata? Osanumerot? Iipeisä (siis: ebay) ei nyt ollut kuin viiksi tarjolla ja sekin uudempaan ässään.

                      Comment

                      Working...
                      X