Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 airbagin valo kolarin jälkeen.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 B6 airbagin valo kolarin jälkeen.

    Terve!

    Mahtaisiko jollain olla kokemusta tarvitseeko A4 kolarin jälkeen ohjainboksien vaihtoa vai riittääkö esim vyönkiristimen uusiminen kuittaamaan viat pois?
    Alla autosta löytyvät koodit joita vcds ei suostu poistamaan ollenkaan.

    VCID: F4E12C9294CCC5BE0F5-5072
    5 Faults Found:

    00003 - Control Module
    014 - Defective - MIL ON
    01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
    001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
    00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)
    001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
    01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
    007 - Short to Ground - Intermittent - MIL ON
    00595 - Crash Data Stored
    000 - - - MIL ON

    Mahtaisiko viitata viat myös siihen että apparin penkissä olisi ollut kosketushäikkää johdoissa jo ennen kolaria? Autosta ei siis ole yksikään bägi räjähtänyt.

    #2
    Ainakin tuo viimeinen on sellainen jota ei saa poistettua normaalilla nollauksella, vaatii reset-toolin ellei halua yksikköä vaihtaa.

    Comment


      #3
      Ei riitä vyönkiristimen vaihto. Crash data pitää nollata siihen tarkoitetulla työkalulla, tai sitten oikeaoppisesti Audilta uusi boksi, halvalla...

      Comment


        #4
        Eli ohjainboksin vaihto nollaa crash data tiedon? Mulla on tossa vieressä konevikainen elinten luovuttaja josta löytyy kaikki osat.

        Comment


          #5
          Kyllä. Siellä boksissahan nuo koodit on tallennettuna.

          Comment


            #6
            Kato sitten valmiiksi vanhasta soft coding talteen ennen kuin irrotat.

            Comment

            Working...
            X