Terve!
Mahtaisiko jollain olla kokemusta tarvitseeko A4 kolarin jälkeen ohjainboksien vaihtoa vai riittääkö esim vyönkiristimen uusiminen kuittaamaan viat pois?
Alla autosta löytyvät koodit joita vcds ei suostu poistamaan ollenkaan.
VCID: F4E12C9294CCC5BE0F5-5072
5 Faults Found:
00003 - Control Module
014 - Defective - MIL ON
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
007 - Short to Ground - Intermittent - MIL ON
00595 - Crash Data Stored
000 - - - MIL ON
Mahtaisiko viitata viat myös siihen että apparin penkissä olisi ollut kosketushäikkää johdoissa jo ennen kolaria? Autosta ei siis ole yksikään bägi räjähtänyt.
Mahtaisiko jollain olla kokemusta tarvitseeko A4 kolarin jälkeen ohjainboksien vaihtoa vai riittääkö esim vyönkiristimen uusiminen kuittaamaan viat pois?
Alla autosta löytyvät koodit joita vcds ei suostu poistamaan ollenkaan.
VCID: F4E12C9294CCC5BE0F5-5072
5 Faults Found:
00003 - Control Module
014 - Defective - MIL ON
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
007 - Short to Ground - Intermittent - MIL ON
00595 - Crash Data Stored
000 - - - MIL ON
Mahtaisiko viitata viat myös siihen että apparin penkissä olisi ollut kosketushäikkää johdoissa jo ennen kolaria? Autosta ei siis ole yksikään bägi räjähtänyt.
Comment