Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 2.6 hyytyi tyhjäkäynniltä pihaan

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 2.6 hyytyi tyhjäkäynniltä pihaan

Audi A6 2.6 Kävin sisällä ja jätin auton käyntiin ja kun tuli ulos se oli sammunut eikä startti oie virkkanut mitään. Virtalukon pohja vaihdettu vm on 1995

Akku? Onko virtaa,mitattu esim mittarilla kun toinen vääntää avaimesta starttiasentoon niin kyykkääkö?

Comment

Hmm eikai se enää käynnistä akkuun kuole, jos jotain lataa? Tai onhan se voinut sammua omia aikojaan ja akku ei enää käyntiin jaksa..

Comment

Jos akku on oikarissa niin varmasti sammuu vaikka lataiskin.

Comment

Tuskimpa seon akusta kiinni. Virtaa on. Pitäshän jonkunlainen naksahdus kuulua vaikka solenoidista, sitäpaisi siasihan sen vaikka ruuvarilla käyntiin kunhan pääsis auton alle tökkimään startin navoista, mutta ei ole kunnon nosturia

Comment

Jaa ei ole itelle osunu (vielä) kohille että akkku oikariin ihtensä kesken käynnin vetää. Mutta oppi taas uutta.

Comment

Kokeileppa antaa apuvirtaa autoon missä on akku oikarissa,eipä starttaavaikka on ehjä akku kiinni,syy oikarissa oleva akku imee kaiken virran itseensä ja jos akku menee oikariin niin laturi haistaa sen säätimellä ja voi lopettaa lataamisen.

Mut korjatkaa jos olen väärässä kun kohta olen 15-vuotta päivittäin pelannut kaikenlaisten akkujen kanssa 1.2v-120v skaalassa.

Comment

En minä ainakaan sulle vastaan väittänyt ole, ei vaan ole itselle tuollaista tullut. Kuten sanoin, opin siis uutta.

Comment

Working...
                X