Autona A4 B5 1.8t vuosimallia 96, johon vaihdoin uudelleenohjelmointia helpottamaan uudemman version ecun ja johtosarjan.
Eli 8D0 907 557 -> 8D0 907 557 T.
Ecun vaihto toi mukanaan muutamia lieveilmiöitä joille ei vielä ole löytynyt selitystä (esim. Kylmäkäynnistyksissä hieman lämmetessään käy jonkin aikaa ravistaen, melkein kuin 3:lla pytyllä. n. 30-60s.)
Nyt tuli sitten mieleeni sellainen että anturit ym. sähköosat ovat kuitenkin auton alkuperäisiä, niin voisiko noissa olla selitys tähän.
Olisikohan kenelläkään tietoa / helposti saatavilla esim. lämpöanturin ja maffin numeroita mitkä pitäisi olla tuon T päätteisen ecun kaverina.
Nyt maffina on 0 280 217 112 / 058 133 471 A (myös 0 280 217 117 on kokeiltu).
Lämpöanturin voisi ainakin tilata uuden kun tietäisi varmaksi käyvän osan.
Tässähän alunperin 2 lämpöanturia kun uudessa johtosarjassa liitin vain yhdelle anturille.
kaasuläpän numerokaan ei olisi pahitteeksi ;)
Eli 8D0 907 557 -> 8D0 907 557 T.
Ecun vaihto toi mukanaan muutamia lieveilmiöitä joille ei vielä ole löytynyt selitystä (esim. Kylmäkäynnistyksissä hieman lämmetessään käy jonkin aikaa ravistaen, melkein kuin 3:lla pytyllä. n. 30-60s.)
Nyt tuli sitten mieleeni sellainen että anturit ym. sähköosat ovat kuitenkin auton alkuperäisiä, niin voisiko noissa olla selitys tähän.
Olisikohan kenelläkään tietoa / helposti saatavilla esim. lämpöanturin ja maffin numeroita mitkä pitäisi olla tuon T päätteisen ecun kaverina.
Nyt maffina on 0 280 217 112 / 058 133 471 A (myös 0 280 217 117 on kokeiltu).
Lämpöanturin voisi ainakin tilata uuden kun tietäisi varmaksi käyvän osan.
Tässähän alunperin 2 lämpöanturia kun uudessa johtosarjassa liitin vain yhdelle anturille.
kaasuläpän numerokaan ei olisi pahitteeksi ;)
Comment