Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Miten lämppärin moottori irti..(Audi V8)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Miten lämppärin moottori irti..(Audi V8)

    Eli mites sen motin saa pois...en noin yhtäkkiseltään huomannut mitään ruuveja tms. Näyttäis siltä et se aukeis keskeltä kahtia. Hiilet vissiin menny ku toimii heti kun antaa pienen innin moottoriin........

  • #2
    En tuota mallia kyllä tunne, mutta omassa flektissä oli jonkinlainen lukituskieleke, jota piti taivuttaa kotelosta poispäin ja sitten kiertää mutikkaa muistaakseni vastapäivään n. 1/8 kierrosta.

    Comment


    • #3
      Hämärä muistikuva typ44:stä, tosin -85.

      Lämppärin moottori ja flekti on yhtä kappaletta ja se vaihdetaan helpoimmin (ilmastoiduissa malleissa) avaamalla kotelo ylhäältä kokonaan. Kotelosta tulee vasemmalta ulos akselin pää, joka kiinni kotelossa lukkorenkaalla. Se (ja johdot) irrottamalla lähtee vetämällä ulos oikealle puolelle.

      Kannattaa kerralla tehdä tarpeeksi iso reikä, että paketti mahtuu ulos. Reiän saa umpeen kunnon ilmastoiniteipillä.

      Comment


      • #4
        Tästä löytyy haulla. On selitetty prosessi moneen otteeseen ja moneen malliin.

        Comment

        Working...
        X