Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 2.0E -90 ja testerit

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    100 2.0E -90 ja testerit

    Osaako kukaan sanoa että minkä verran tuollainen RT-koneinen lötkö osaa jutella itsestään
    testereille, vai saako sitä edes mihinkään kiinni? On käynyt mielessä että jos jotain saisi irti, auto on
    nyt isäukolta mulla lainassa kun osti uudemman (A6). Ennen kun tekee päätöstä siitä että hankkiiko
    tuon auton lopullisesti itselleen niin olisi hyvä testata kaikki mahdollinen niin tietäisi sitten varautua
    laittokustannuksiin...

    #2
    Jos on mitään testipistoketta, niin se sijaitsee sulakerasiassa ja on 2x2 tyyppinen.

    Comment


      #3
      Jos tuossa on joku testeri, niin se toimii sulakerasiasta bensapunpun releen päältä, ja lukemalla autochekin valoa.

      Comment


      • #4
        voisko joku ystävällisesti kertoa ja selittää yksinkertaille miten tuo tapahtuu ja mitä
        koodit tarkoittaa?

        Comment


          #5
          J-M Kööpikkä siis viittaa auton omaan diagnoosijärjestelmään, esim. tällaista. Jossain netin syövereissä tuli joskus vastaan myös ohjeet leditesterin tekemiseen, jolla voi lukea noita, mutta en nyt juuri löytänyt. Googletusta "fault code" jne.

          Tuo 2x2-tyyppinen testipistoke taas viitta paljonpuhuttuun VAG-COMiin (tältä forumilta searchilla lisää).

          Comment

          Working...
          X