Mikäköhän mahtaa b5 tq:n sähköflektiä vaivata, kun se toimii välillä, vaikkei moottori ole vielä edes lämmennyt kunnolla (lämpömittarin viisari vain vähän noussut), ja sitten taas ei välttämättä pyöri ollenkaan, vaikka moottorin lämpö on 90 astetta. Auto ei kuitenkaan meinaa ylikuumentua tai mitään, mutta kun näillä nollakeleillä lähtee kylmällä koneella liikkeelle, niin menee 10 kilometriä taajama-ajossa, ennenku lämmöt on siellä 90:n huiteilla. Mun mielestä tuo on aika pitkä matka bensakoneelle.
Voisko termostaatti oireilla myös tuolla tavalla? Vai liittyykö tämä tuohon ilmastoinnin säätimeen, kun siitä tuntuu olevan mahdotonta saada pysymään ilman lämpötila sopivana (tulee lämpimällä koneella aina liian lämmintä tai liian kylmää)?
Voisko termostaatti oireilla myös tuolla tavalla? Vai liittyykö tämä tuohon ilmastoinnin säätimeen, kun siitä tuntuu olevan mahdotonta saada pysymään ilman lämpötila sopivana (tulee lämpimällä koneella aina liian lämmintä tai liian kylmää)?
Comment