Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.9 tdi (66kw) latausongelmaa? (apua foorumilaisilta Helsingissä huomenna?)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 1.9 tdi (66kw) latausongelmaa? (apua foorumilaisilta Helsingissä huomenna?)

Helsinkiin ajaessa, uudella autolla eka pitkä reissu. Auto 1.9tdi, 66kw. Laturin merkkivalo alkoi palamaan. Hihna näyttää olevan paikallaan. Vikakoodeja ei A4 antanut. Pääsin Helsinkiin, täällä huomiseen. Olisiko itse laturi mennyt? Sähköikkunat nousevat jo melko hitaasti. Ajoin töihin perille 70km valon palaessa...

Taustatietona: Kytkin autossa valmiina olleet xenonit kiinni, olisiko tällä vaikutusta ongelmaan?

Onkohan stadissa jossain pihahuoltoa tms, missä voisivat katsoa ongelmaa? Tarkoitus olisi huomenna iltapäivällä lähteä takaisin Kuopioon. Osaisiko joku clubilainen/foorumilainen autella huomenna? 040 375 2423 -Ville

Voi hyvin olla xenoneista kiinni, olen kuullut pahemmistakin ongelmista jälkiasennusxenonien kanssa.

Ellet ole saanut apua iltaan mennessä noin kahdeksaan, niin kilauta 0505 94 1o2o

Comment

Mulla oli kerran sama ongelma A4:n TDi:n kanssa, ja syy oli loppuun kuluneet hiilet. Ostin uuden hiili-ja säädinpaketin, niin johan alkoi toimimaan. Eipä tuohon hommaan mennyt 10 min enempää ja siihen tarvii vain ruuvimeisseliä ja muistaakseni 8 mm hylsyn ja siihen pieni räikkä väännin.

Comment

Laturi oli sitten rikki. Uusi laturi motonetistä 280€, hurjaa oli ajella lumisateisessa Helsingissä Audilla, kun mittaristo, valot ja pyyhkimet olivat lähes virrattomia. Auto jäi Autokorjaamo Uuspeltoon. Siellä asentaja jäi perjantaina ylitöihin, muttei saanut työtä loppuun. Autosta joutuu purkamaan flektin pois edestä, koska laturin pultit on niin pitkät, etteivät tule ulos muuten. Ajettiin lauantaina vuokra-Opelilla Kuopioon. Auto valmistuu alkuviikosta. Kyllä oli taas selittely vaimokkeelle ja kahdelle muulle naismatkustajalle, kun Opel kurvasi hakemaan heitä messukeskuksesta :D

Kiitos Haraldille avun tarjonnasta!

Comment

Working...
        X