B7:kaa on CANilla ja ilman, tuo on CAN-piuha, joten pitäisi käydä. Piraattihan tuo on, mutta käypäinen varmasti pieneen työhön.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
VCDS (vanhalla nimellä VAG-COM)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viestiB7:kaa on CANilla ja ilman, tuo on CAN-piuha, joten pitäisi käydä. Piraattihan tuo on, mutta käypäinen varmasti pieneen työhön.
Comment
-
-
Itse pitäisi päivittää myös CAN-aikaan kaapelit. Houkuttelevia nuo versiot on hinnoiltaan, mutta jos kehittäisi sädekehän ostamalla alkuperäisen. Kerran se vain kirpaisee ja onpahan ~ikuinen. Ja onhan se tietysti edes jossain asiassa vähentää sitä ainaista säätöä kikkailuversioiden kanssa.
Comment
-
Täällä on ihan sama homma edessä. Hinnan puolesta nuo piraatit kiinnostaisivat, mutta toisaalta niiden kanssa saa aina menettää hermot juuri silloin, kun on jo muutenkin kiire. Lisäksi tekisi mieli tukea Rossin toimintaa, onhan softa pelastanut jo monesta pinteestä ja säästänyt rutosti rahaa, joten valinta taitaa kallistua aidon kaapelin suuntaan.
Comment
-
No mulla tuo käyttö olisi niinkin vähäistä kun ehkä kerran vuodessa. Ei viitsi sitä varten tuohon aitoon sijoittaa.
Comment
-
mjäglä
Itse tilasin dealextremestä tuon VAG-COM kaapelin 22 euron hintaan ja täytyy sanoa, että olen ollut positiivisesti yllättynyt sillä kaikki on toiminut niin kuin pitääkin. Laatuvaikutelmaltaankaan tämä ei häviä ainakaan ebayssa myytäville vastaaville kaapeleille, joita lähipiirissäni on useita. Ross-Techin alkuperäisen kaapelin luotettavuuden tasolle tämä ei tosin varmastikaan yllä.Viimeksi muokannut mjäglä; 15.8.2009, 21:54.
Comment
-
Ostin tuollaisen V-checker Pron ja ensimmäisellä kerralla vikakoodien luku onnistui, mutta kun koitin toisen kerran niin eip enää onnistunutkaan.
Kun laite alkaa kommunikoimaan, niin yht äkkiä se palaa ns. alkutilanteeseen. Siis laite käynnistyy uudelleen ja ruudulle ilmestyy teksti E-Skanneri...ym... Laite toimii kyllä, testasin sitä toiseen autoon. Onko ideoita viasta? Autoni on vm-95 RS2. Voiko tuo jälkiasenteinen mankkari aiheuttaa vain toisinaan ongelmia?
Comment
-
On jo pidemmän aikaa häirinnyt tällainen pistoke kojelaudassa, jota en ole muiden 80:ssä nähnyt:http://i535.photobucket.com/albums/e...d/DSCN1369.jpg
Toivon että sillä saattaisi olla jotain tekemistä tämän ketjun aiheen kanssa. Siinä lukee alapuolella "conlog". Tietääkö joku mikä tuon funktio on?
Comment
-
Comment
-
Onko porukalla kokemuksia mistä voisi johtua kun HEX-CAN_USB(kiinaversio) ei anna A4sessa -95 mennä Vag-comilla (v.704) Instruments kohtaan jossa huoltovälinäytön yms pystyy nollaamaan.
Vanha sarjaportti-kaapelimallini pelaa autossa hyvin.
Autoa muuten pystyy tutkimaan moottorin,abs,ilmastoinnin,airbagit vallan mainiosti mutta toi kyseinen valikko herjaa interfacea.
Tässäkö se oli kiinaversion toimivuus? Toisessa A3 8p korimallisessa toimi vallan mainiosti ja keskusteli can-väylän kautta.
Comment
-
Pitihän sitä sittenkin kokeilla tuota DealExtremen kaapelia, jota itseasiassa ei enää edes myydä. Tuote hävisi suurinpiirtein seuraavana päivänä tilauksen jättämisestä kokonaan, joten taisi lähteä viimeisin kaapeli sitten minulle. Tai siis saahan noita varmasti, mutta dealextreme ei välitä enää.
Pelittää muuten hyvin, mutta ei tunnistaudu kokoversioksi. Kikkailuksi menee. Sitä saa mitä tilaa :)
edit: Lähti sittenkin pelittämään. Piti vain löytää oikea suunta, mihin kumartaa ja oikea ranneliike luitten heittoon.Viimeksi muokannut jasso; 10.9.2009, 18:27.
Comment
-
Hella ECU V6 ongelma
Onko kellään patenttiratkaisua HEX-USB-CAN kaapelin (ross-techin tekemä) kanssa.
A80.ssä on just tuo -93 vuoden ecu joka ei tahdo jutella uuden läppärini kanssa, airbagit, abs.t ja ilmastointi löytyy kyllä uudellakin koneella OK.
toisessa autossa ja toisella läppärillä tuo kaapeli pelaa kyllä täysin joten siinä tuskin on ongelmaa.
Onko jotain muuta kuin USB portista virransäästö pois?
käyttöjärjestelmänä XP
Comment
-
Uudehkojen VAGineiden ropaamiseen riittää kyllä ihan rossin perus USB-HEX. Pro-laukku ei sisällä mitään millä tekisi sen enempää.
Ja sillä pääsee siis säätämään sielunelämää tasan sen, mitä sillä VACcomin (nyk. VCDS) ohjelmalla voi tehdä. Ei enempää, ei vähempää. Eli vikakoodit, erilaisten arvojen seuraaminen/huoltosäätö ja ominaisuuksien koodaaminen päälle/pois.
Mitään eksoottisempaa viritystä sillä ei voi tehdä. VAGcom/VCDS on siis käytännössä huoltokooderi/lukija.
Comment
Comment