Näkyykö laitehallinnassa kun tuo AI-USB on koneessa kiinni?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
VCDS (vanhalla nimellä VAG-COM)
Collapse
X
-
Se on tuo AI-USB ajuri joka aiheuttaa päänvaivaa näissä, aidon HEX:n kanssa ei ole vastaavia ongelmia kun ajurit asentuu VCDS:n mukana.
Comment
-
Tilasin ebaysta Vag kkl 409.1, mutta en saa toiminaan, jatkuvasti herjaa interface erroria vaikka com-portti oikein. Täytyykö omassa a4 tdi -03 olla can väylää tukeva adaberi vai riittääkö tämä vag kkl?
http://www.ebay.com/itm/KKL-VAG-COM-...142998&vxp=mtr
Comment
-
Löytyisikö Tampere - Nokia akselilta innokasta kaapelinkäyttäjää, joka voisi katsoa, miksi mulla palaa jarrunvaroitusvalo. Itse veikkaan että kyseessä on kulumisanturinjohdon katkeaminen, mutta saisi vahvistuksen asiaan.
Privalla voidaan sopia tarkemmin sekä tarvittaessa vaihdella yhteystietoja.
Kiitos etukäteen.
Comment
-
Aha.
Eikö sitä varoitusvaloa saa edes kuitattua VCDS:llä? Näkisi palautuuko vika vai oliko vain hetkellinen.
Eikö VCDS:än kautta myöskään saa tietoa siitä, mistä pyörästä vika tulisi? Helpottaisi vähän jatkotutkimuksia.
Palat ja levyt on vaihdettu noin vuosi sitten joten siitä ei ole kyse. Ehkä enemmänkin siitä, että rouva ei jarruttele autolla kauheesti.
Comment
-
Kiitti nopeasta tarkennuksesta.
Menee jo vähän OT:ksi, mutta ylläpito varmaan huomauttaa asiasta ja siirretään keskustelu muualle.
Valo on tuo Brake pads Worn valo.
Muistelinkin että vain edestä löytyy ja renkaiden vaihdon yhteydessä kattelin että palat on ok.
Onko se kulumisenvaroittimen johto miten kiinni (pikaliitin tms.)? Olisiko räjäytyskuvaa havainnollistamaan tilannetta?
Saisiko sen näppärästi irroitettua ja putsattua, josko kyseessä olisi vain nastapöly+vesi karsta. Satuloiden päällä näytti olevan jokin liitin, mutta en nyt viitsinyt lähtee nyppimään kun en tiennyt mikä liitin oli.
Comment
-
Sisemmästä palasta lähtee johto joka on liittimellä kiinni sisälokarin läpiviennistä tulevassa johdossa. Yleensä näille on jokin pidike siinä tolpan kyljessä. Ei sinne pitäisi muita johtoja mennäkään paitsi tietenkin ABS-anturin johto mutta se on aivan eri paikassa.
Comment
-
Kyllä. Jarrupalojen kulumisanturointi on vain yksinkertainen piiri joka kulkee mittaristolta palojen kautta maihin. Piiri katkeaa -> lamppu syttyy, ei sen enempää älyä mukana.
Aivan tavallinen yleismittari on paras apu jos paloissa vielä on selvästi niin paljon pintaa ettei sen puolesta pitäisi syttyä, silloin vika on jossain muualla. Toisissa paloissa se anturilanka on tosin niin syvällä että kulutuspintaa saattaa paloissa olla vielä kolmannes jäljellä kun valo syttyy.
Comment
-
-
Joko ootte päässy kokeilemaan tuota HEX-NETiä?
http://www.ross-tech.com/hex-net/
Vois olla aika kova juttu, varsinkin kun läppäriä ei nykyisellään enää tarvitsisi juuri mihinkään muuhun kuin tuohon vikakoodien lukuun.
Toimii siis millä tahansa mobiililaitteella, jossa on nykyaikainen selain. Myös USB:llä voi laittaa tietokoneeseen kiinni.
Koodaukseen tarvitsee sitten nettiyhteyden, mutta sen voi koodauksen ajaksi jakaa vaikka puhelimesta...
Comment
Comment