-89 2,0 rt-mottorilla varustettu yksilö päätti eilen toimia seuraavasti: Ykskaks ajaessa,totaalinen black out,mikään sähkövempain ei toimi,luonnollisesti sammui kuin se legendaarinen saunalyhty. Apuvirtaa ruottalaisesta (hyi) ajokista muutama minuutti,ja pärähti iloisesti käymään. Pääsin kotio,pihassa ei ollut enää mitään eloa,kun sammutin ja yritin uudelleen käyntiin. ---Pari tuntia laturin perässä,hienosti käyntiin, Lataa 14v,akku ottaa virtaa vastaan,ei näytä virrankulutusta sammuksissa ollessa... HÄH,MISSÄ VIKA vai kuskissa??
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
typ 44 virrat katosi
Collapse
X
-
Omassani on tuo "mötikkä" etu-akkukotelossa/raitisilmasuodattimen alapuolella! Jos "mötikässä" olisi huono liitos, pitäisi jännitteen notkahtaa esim. laturin B+ ja akun +:n välillä tai startin ja akun+:n välillä johtoa kuormitettaessa . Maadoitukset kannattaa myös tarkistaa ja ehkä jonkinlainen latausmittari asentaa tilapäisesti esim.tupakansytyttimeen, niin voit paremmin seurailla latausta/virran katoamista. Virtalukonpohjaa voit seurailla vaikka ajossakin, jos asennat mittarin puolan+15 ja akun+:n väliin, jos tupakansytytin myös 15+:n takana onnistuu mittaus mielestäni myös sen avulla. Latausmittausta lukuunottamatta muut siis jännitehäviömittauksia.
Comment
Comment