Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Concert II -kysymyksiä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Concert II -kysymyksiä

Hankin tuossa taannoin 2002-mallisen A6 Avantin jossa on Concert II-radio tehdasasennuksena. Kun tankkailin saksankielistä manuaalia, olin ymmärtävinäni, että ko. vempeleen kera on toimitettu aktiivikaiuttimet ja subbari. Olenko ymmärtänyt asian oikein ja jos, niin mistähän sitä subia pitäisi etsiä?

edit: autossa ei siis ole Bose-systeemiä, vaan ilmeisesti Concert II:n mukana tullut vakiovarustus.

kannattaa vilkaista niitä kaijuttimia. Jos ne on aktiiviset, nin vahvistin on siinä kaijuttimessa (usso tai älä, se on NOKIA -merkkinen) Tässä satsissa ei sit ole subbasta (ei ainkaan ollut mulla). Vahvistin on kaijuttimen magneetin ympärille kyhätty, sinne "taka" -puolelle

Subi tulee BOSEN mukana. BOSEn subi on oikeanpuolen kyljessä (takaapäin katsottuna), siellä verhoilujen alla (on siinä luukkukin ;)

Itsellä on ollut 3 erilaista viritystä (kolme Audia), ja olen ymmärtänyt että ovat hyvin erillaisilla ja eri tasoisilla paketeilla näitä lähetelleet tehtaalta.

Comment

Omassani ei ole bosea, mutta tuntuisi se subi tuolla takatilan oikeassa sivussa olevan. Siellä luukun takana. En keksi että mikä muukaan se voisi olla, kuin tuo 'kymmenes kaiutin' joka kokoonpanossa pitäisi olla (?).

Comment

Sportbackissä tuo concertin mukana tuleva subi, sijaitsee kuskin puolella tavaratilassa!

Comment

jahas.. sitten se sijoitus puolikin vaihtelee sen mukaan mitä kaikkea sinne on laitettu.. kummallista ;) Mulla subi on apukuskin puolella, kuskin puolella on CD-boxi (ja illmeisesti paikka Naville, joka on tyhjä, letku sillekin on)

Comment

Working...
          X