Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tehdaswebaston kaukosäätö lopetti toimintansa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Tehdaswebaston kaukosäätö lopetti toimintansa

Eli profiilin 4f kulkineessa tehdasasenteinen webasto ei lähde enää päälle kaukosäätimestä. Kaken toiminta heikkeni pikkuhiljaa ja välillä piti painella nappeja useamman kerran, että lähti päälle. Nyt ei enää lähde päälle vaikka kuinka yrittää, auton valikoista toimii kuitenkin oikein.

Patterit on ok, olen koittanut vaihtaa eikä vilkuttele oranssia valoa missään vaiheessa. Myös paritusta olen koittanut uusiksi mutta ei vaikutusta. Paritus pitäisi olla kunnossa, koska ei ala heti vilkuttamaan nopeasti kaken valoa vaan odottaa autolta paluusignaalia.

VCDS:llä ei löydy vikakoodeja. Epäilen ongelmaksi joko vastaanotinta tai antennia, olisiko ideoita miten noita lähtisi tarkistamaan? Sama ongelma on molemmissa kaukosäätimissä joten en usko niissä olevan vikaa.

Itsellä ainakin meni itse kake. Kaikki näytti toimivalta, muttei vain toiminut. Ostin sitten Ebaystä uuden volkkarin logolla(hintaero taisi olla 30-40€ audin logoon), hinta taisi olla n.40€.
    Webasto Telestart T91 käy siis kyseiseen menopeliin, sopeutus tuolla ja avot.

Comment

Mulla meni myös orkkis T90 rikki.
      Nimimerkki amalinen ystävällisesti yritti sitä vielä elvyttää, mutta ei tullut kuntoon.

Tilasin sitten tuolta www.carsystems.pl uuden T91, joka parituksen jälkeen toimii hyvin. Maksoin muistaakseni luokkaa 50,- mutta nyt on sesonki ja Puolan pojat ovat nostaneet hinnan 100,-

Ebaystä löytyy myös. Mulla T90 osanro oli 4F0 909 507

Comment

Ok, kiitos tiedoista. Laitoin kaken tilaukseen ebaysta, toivottavasti alkaa sillä toimimaan. Löytyi muuten Saksan ebaysta kohtuuhinnalla kun vähän haeskeli, ihan Audin logolla oleva säädin.

Comment

Working...
        X