Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Suksiluukku B8:iin jälkiasennus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Suksiluukku B8:iin jälkiasennus

    Nyt kiinnostaisi nähdä tai päästä katsomaan originaali suksiluukkua, jotta voisi vertailla omaan takapenkkiin. Jos joku viitsisi napata muutaman kuvan tai omistaa ko. auton Turunsuunnalla, niin privaa tulemaan. Kiitos.
    ------

    Muutaman maininnan löysin foorumiltakin tästä A4 B8 suksiluukin jälkiasennuksesta avantiin. Tosin niissä homma tyrmättiin mahdottomana heti alkuunsa. En pidä tätä ainakaan vielä täysin mahdottomana. Kustannukset ovat suurempi murhe.

    Onko tästä jotain oikeita kokemuksia?

    Penkin peltiinhän nyt täytyisi tehdä kylmästi aukko ja melko jämpti sellainen Mutta aukkoon on käsittääkseni olemassa oikein raami koodilla 8P0885219, joka auttaisi piilottamaan pistosahalla nylppäyksen jäljet.

    Mietinnän alla on normi kyynärnojan sopivuus läpilastaustoimintoon. Eli onko se erilainen kuin normaali?

    Sitten on se itse läpivientiosa 8K5885961 eli kyynärnojan takana oleva "seinä". Se tarvitsisi ainakin vaihtaa.

    #2
    Katselin oikein ajatuksella omaa nykyistä takakyynärnojaa ym.
    Projektin onnistumisella on mielestäni varsin hyvät mahdollisuudet.

    Kun kyynärnojan taittaa alas, sen alla on muoviluukku, minkä alla taas on ea-laukku. Laukun alla on muovitausta. Taustan rakosista näkyy varsinainen takapenkin metallirunkolevy.

    Sormilla tunnustelemalla tulin siihen käsitykseen, että penkin runko on ihan yksikertainen simppeli metalli, jonka kontin puolella on karvavuori.

    Tämän hetkinen ajatus olisi leikata ea-laukun takana olevaan muoviin aukko. Sen jälkeen poralla pienet kulmareiät penkin metalliin. Karvavuoren leikkaus yhtenä palana irti, mahdollisia ongelmia ja projektin peittelyyrityksiä varten. Metalliin kehyksen vaatima aukko ja valmis! Näin helposti se käy..toivottavasti.

    Tässä tyylissähän käy niin että ea-laukku loistaa takakonttiin aukon läpi ja laukun paikallaan pysyminen on vähän niin ja näin. Nyt entistä enemmin kiinnostaisi tietää miten originaaliluukku on toteuttu tässä kohtaa?

    Comment


    • #3
      Mielenkiinnolla seuraan tätä, koska kiinnostaisi toteuttaa omaankin (5/2011). Entisessä B7:ssa ko. varuste oli tehdasasenteisena; Siinähän mukana on myös integroitu suksipussi, eli luukku sisältää itse asiassa kaksi luukkua joista toinen aukeaa takakonttiin ja toinen kajuuttaan. Pussi sitten säilytetään niiden välissä, EA-laukku aivan muualla (muistaakseni kyynärnojassa oli oma kolo mukitelineiden tilalla). B8:n toteutusta en ole nähnyt.

      Comment


      • #4
        Tekikös kukaan tätä?
        Itselle tuli vähän yllätyksenä, että moinen reikä puuttui c7 selkänojasta, katselin vain ilmoituksesta, että sisäpuolella on taittuva osa. Ei tullut pieneen mieleenkään, että sen takaa puuttuu reikä :D

        Comment


        • #5
          Minä tein saman B7:aan. Tässä ketjussa koko tarina: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=132943

          Comment


            #6
            Luovuin touhusta, koska B8:ssa koska kyynärnoja koostui eri osista tavallisessa ja suksiluukullisessa.

            Mulla on puolinahat ja elintenluovuttajassa oli tavallinen kangassisusta.

            Se meni jotenkin niin että ööö.. pelkässä kyynärnojassa noja taittuu osittain. Siis selkänojan alareunaan jää muutaman sentin pala ja sen yläpuolella vasta sarana. Suksiluukullisessa taittuu alhaalta asti. Tai toisinpäin. Tai jotain sinnepäin. Kuten saattaa huomata en oikein muista enää miten se meni, mutta metsään jokatapauksessa. Olisin joutunut leikkelemään nahkoja ja muita ompeluhommia, niin päätin lyödä pelin poikki.

            Comment

            Working...
            X