Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6:n kaasupolkimesta kysymys.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6:n kaasupolkimesta kysymys.

    VCDS näyttää vikaa "throttle actuaattorille"ilmeisesti kaasupoljin.
    Vai kumpi nyt on mennyt rikki? kaasupoljin vai se konehuoneen
    puolella oleva ?

    Vika on jatkuva eikä poistu nollaamalla vikakoodeja joten osa siis uusitaan..

    Onko minkälainen operaatio vaihtaa?


    Audi a6 3.0 tdi quattro vm 2005.

  • #2
    Kaasuläpästä kyse. Onko mahdollista saada koko vikakoodi tänne?

    Comment


    • #3
      No olisihan se mutta pölöjyyksissäni en tallentanut sitä ennenkuin nollasin.
      Onko hankala vaihtaa se kaasuläppä?

      Comment


      • #4
        Riipu ihan mikä se tarkakoodi on ollut, jos lähti nollaamalla pois, niin voi olla vaan puhdistuksen ja sopeutuksen tarpveessa.

        Comment


        • #5
          Onko tämä nyt se muutaman euron vipuvika vai se toinen ?

          Comment


          • #6
            Ei lähde nollaamalla pois,aiemmin lähti ja oli useamman viikon pois mutta nyt on tullut jäädäkseen..

            Jarppa mainitsi sanan "sopeutus"...
            Jos nyt uuden osan tuonne joutuu vaihtamaan niin miten tapahtuu tuo minulle mystinen sopeutus?
            VCDS:n avullako?

            Aiemmin kyselin 1997-mallisen A4:sen abs-viasta,VCDS ilmoittaa viaksi antura-vikaa takavasen mutta se on uusittu vasta äsken,itse asiassa kaikki on vaihdettu,onko näin että nämäkin täytyisi sopeuttaa?

            Comment


            • #7
              Tästä lukemaan.

              Comment


              • #8
                Kiitokset tuosta linkistä.

                Entäs nuo A4:sen abs-anturat? vaatiiko ne myös sopeutuksen??

                Comment


                • #9
                  Ei tarvitse sopeuttaa, mutta onko se hammaskehä ehjä? ja oikeassa syvyydessä?

                  Comment


                  • #10
                    VCDS:llä voi katsoa ajaessa antaako anturat nopeuslukemaa ja ne
                    antavat,tosin 20 kmh ja siitä yli niin diagnoosinopeus katoaa pois,
                    tästä mainitsi joku foorumilainen jo aiemmin..
                    Mutta joka nurkan antura antaa samaa lukemaa.

                    Voisko olla niin että se etäisyys ei sitten ole ihan kohillaan??
                    Asensin ne itse ja työnsin ne pohjaan saakka ,en tosin niin syvälle
                    että ottaisivat vetoakselin hammaskehään kiinni..

                    Onko oikea etäisyys 1mm vai kuinka tismalleen tuo etäisyys täytyy olla?

                    Hammaskehästä,jos se on rikki niin miten ne on hajonneet? Poikki joten eivät pyöri akselin mukana? Poikki joten ns. ylimääräinen väli
                    aiheuttaa häiriön anturalle?

                    Comment

                    Working...
                    X