Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kellot oikeeseen aikaan,Miten?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kellot oikeeseen aikaan,Miten?

    Miten tuosta mun s4(c 4) -91 laitetaan kellot oikeeseen ku oli purkanu akun pakkasilla ja jouduin vaihtaan akun... Joten kellot on lehmänkellon ajassa eikä oo ohjekirjaa ku tuonti vehe? Apuja!?

    #2
    Vasemmanpuoleinen tiitti mittaristossa. Siitä kun wetelee ylöspäin ja kääntää (yläasennossa), niin vot.

    Comment


      #3
      Pelkästään vetämällä lähtee kello eteenpäin, alkuun hitaasti ja mitä pidempään vedät, sitä nopeampaan viisärit liikkuun. Tuosta kääntämisestä en ollutkaan tietoinen? Mitä se tekee? Voiko vaikuttaa pyörimissuuntaan?

      Comment


        #4
        Näinhän tuo näkyy olevankin, tosin välillä tuo tuntuu mulla vaativan vääntämistä?
        Taas jossain mittaristossa hapettuma...

        Comment


        • #5
          C4 mittareissa joissa on DIGITAALINEN kello (ainakin malleissa joissa analoginen km-lukema ja sen yläpuolella digikello eli vm. 91-94).

          Vedä mittariston vasemmalla puolella oleva vipu ylös ja käännä oikeaan (pidä siinä) - Tunnit juoksee (aina eteenpäin), pysäytä ajoissa.

          vedä ylös ja käännä vasempaan - Minuutit juoksee.

          Comment


            #6
            Siinäpä se, mulla on viisarikello...

            Comment


              #7
              Hyvä että tuo selvisi, alkoi olla jo hiukan skitso olo...
              Vanha auto oli siis C4 100 quattro ja siinä digikello mittaristossa,
              tossa nykyisessä, ässässä, taasen viisarikello

              Comment


                #8
                Mullaki viisari kello ja homma toimii ja kello on ny oikeessa,kait? Hehee..

                Comment

                Working...
                X