Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi soitin Choruksen tilalle (adapteri?)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Uusi soitin Choruksen tilalle (adapteri?)

Täst on aiheita, mutta en ole löytäny selvää vastausta vielä näihin.

Elikkäs sovitepalat on hommattu ja nyt irrottelin mankan, kurkkiakseni minkälainen johtohässäkkä siellä olis. No siellähän oli kaks ISO-liitintää (A ja B) ja yks erikoinen (C) C-1 kohdassa vain piuhat kiinne, Mini-ISO liitäntä vissii.

Kuva:
    http://www.saunalahti.fi/~mpelanti/audi/blaupunkt.jpg

Täältä oon lueskellu, et C-1 kohdassa oleva liitäntä olis takakaiuttimille menevä piuha jossa on vahvistin välis. Tähän asti OK?

Minkälaisen adapterin tarvitsen, jos laittaisin Alpinen kiinne?

Tai minkä, jos Pioneerin laittais? Jostain luin, että pitäis itse tehdä RCA*2 - MiniISO liitin. Eli RCA:n kautta toho C-1 kohdassa olevaan piuhaan.

Beckeriäkin olen katsellut, mutta ei Suomesta löydy oikeen kyseistä soitinta.

Toivottavast joku nyt osais neuvoo, ku oon vähä ulapalla...

http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...ghlight=#52473

Tuolla on ne adapterit ja niiden osanrot. Käy kun sulla on ISO liittimillä oleva soitin (yleensä kaikki erillis soittimet on).

Hiukka käsitöitä vaatii, ja hermojakin välillä. Kannattaa lukea koko ketju.

Comment

Kiitoksia vaan vinkistä!

Nyt selailujen jälkeen tulin tällaiseen tulokseen:

Elikkäs tämä on se adapteri mikä pitäisi laittaa väliin 7 607 621 122. Löytyy tuosta linkistä:
      http://www.autostudio.fi/?page=tuotteet&tuote=2143

Ja pari kyssärii ilmaantu kuitenkii:

Onkos tämä adapteri sitten käypä muihinkin kuin Blaupunktiin, vaikka tuossa sanotaan että ei ole?

Ja japski mankkoihin pitää hommata adapteri RCA lähdöistä tuohon C-1 liittimelle, että vahvistin heräilee?

Comment

Voi olla että joutuu hieman tekemään käsitöitä herätteen kanssa. itse testasin Blaukkarilla ja Kenwoodilla, molemmilla toimi. Myös subbasen/takavahvistimen heräte meni ok.

Vaikka on Blaukkarin tekmä, nin toimii muillakin jos ovat saman ISO standardin mukaisilla liittimillä varustetut. Silloinhan ko. signaalit menvät samoihin nastoihin.

Audin pää on se joka aiheuttaa harmaita hiuksia.. mm. heräte ja jatkuvavirta ovat ristissä, mutta tämä on tuossa adapterissa huomioitu.

Comment

Ok! Pitää laittaa adapteri tilaukseen ja kokeilla. Kiitos infosta

Comment

Osaiskohan joku sanoo mikä on VDO Radiocom?

Tällänen irrallinen musta mötikkä oli peräkontissa Nokia subbarin ja takavalon välissä. Piuhoja tulee siihe ihan mukavast.

--->joo, elikkäs täähän oli ohjausyksikkö keskuslukitukseen...

Comment

Myytkö sen orkkis mankan pois? Voisin ostaa mikäli on CD ja hinnasta päästään sopimukseen.
              Laita vaikka privaa tms. tai jontsa[ät]welho.com

Comment

Working...
              X