Juu eli tilanne on seuraava:
Nyt on uudessa duunissa mahdollista saada ilmastointi henkilökunta hintaan ja tarkoitus on
asentaa itse pikkuhiljaa talven aikana profiilin autoon.
Manuaalinenhan on jälkeenpäin varmasti helpoin ruuvata kiinni eikös näin?Tämä on varmaan aika yksimielinen asia.
No nyt olis myös mahdollista saada purkuautosta,vastaavasta kuin tuo oma automaattinen ja
alkuperäinen laitteisto ilmeisesti suhteellisen edullisestikin.
Tämä varmaan onkin sitten jo kohtuullisen iso projekti kun ottaa huomioon että kaikki toimii sähköllä ja saa purkaa kaikki vaijerit yms. romut pois tieltä ja varmaan koko kojis samalla kun on kai yksi isompi paketti kyseessä?Samaten sähköjen kanssa saa tapella varmaan,vai tuleeko paljon uutta piuhaa?Paljonko ohjauspaneeli vaatii piuhoja/tietoa?Tuuletin ja moottorit saa tiedon sit tuolta paneelilta eikö?Onko lämppärin kenno ilmastoinnin kennon kanssa samassa paketissa?
Omasta mielestäni tuon on jo hullun touhua.Kyseessähän vielä purkuosat.
Manuaalisen kanssa ei tarvi sisustaa purkaa kuin hanskalokero ja sahan kanssa sovittaa kenno paikalleen.Olen lukenut jo ohjeita:)
Tämän työkaverin mukaan joka noita järjestelee mulle se automaatti on valmis paketti vaan jonka laittaa paikoilleen...joo-o.:)
Onko kellään hajua siitä kuin paljon on työssä eroa asentaa jälkikäteen manuaali ja automaatti-ilmo?Varmaan silleen että riittää.
Itse taipuisin tuohon manuun ihan senkin takia kun on uusi ja yksinkertaisempi.
Nyt siis ihan vaan mielipiteitä ja keskustelua eikä mitään: vaihda auto tyyliin.En vaihda!:)
Nyt on uudessa duunissa mahdollista saada ilmastointi henkilökunta hintaan ja tarkoitus on
asentaa itse pikkuhiljaa talven aikana profiilin autoon.
Manuaalinenhan on jälkeenpäin varmasti helpoin ruuvata kiinni eikös näin?Tämä on varmaan aika yksimielinen asia.
No nyt olis myös mahdollista saada purkuautosta,vastaavasta kuin tuo oma automaattinen ja
alkuperäinen laitteisto ilmeisesti suhteellisen edullisestikin.
Tämä varmaan onkin sitten jo kohtuullisen iso projekti kun ottaa huomioon että kaikki toimii sähköllä ja saa purkaa kaikki vaijerit yms. romut pois tieltä ja varmaan koko kojis samalla kun on kai yksi isompi paketti kyseessä?Samaten sähköjen kanssa saa tapella varmaan,vai tuleeko paljon uutta piuhaa?Paljonko ohjauspaneeli vaatii piuhoja/tietoa?Tuuletin ja moottorit saa tiedon sit tuolta paneelilta eikö?Onko lämppärin kenno ilmastoinnin kennon kanssa samassa paketissa?
Omasta mielestäni tuon on jo hullun touhua.Kyseessähän vielä purkuosat.
Manuaalisen kanssa ei tarvi sisustaa purkaa kuin hanskalokero ja sahan kanssa sovittaa kenno paikalleen.Olen lukenut jo ohjeita:)
Tämän työkaverin mukaan joka noita järjestelee mulle se automaatti on valmis paketti vaan jonka laittaa paikoilleen...joo-o.:)
Onko kellään hajua siitä kuin paljon on työssä eroa asentaa jälkikäteen manuaali ja automaatti-ilmo?Varmaan silleen että riittää.
Itse taipuisin tuohon manuun ihan senkin takia kun on uusi ja yksinkertaisempi.
Nyt siis ihan vaan mielipiteitä ja keskustelua eikä mitään: vaihda auto tyyliin.En vaihda!:)
Comment