Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bluetooth & puhelin...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Bluetooth & puhelin...

Yritin hakea historiasta, mutta en löytänyt...

Henkilökohtainen ongelma - Sony Xperia Z2 & puhelimen kontaktit... Eli ilmeisesti liittyy johonkin Bluetooth protokollaan??

Onko mitään lääkettä ongelmaan?

Nyt vasta tajusin, että Bluetooth ei olekaan "riittävän" standardi - onko kokemuksia puhelimista jotka leikkivät / eivät leiki 4F Audin kanssa?

Lumia toimii

Comment

Galaxy s4 toimii

Comment

Xperia Z toimii

Comment

Motorola Defy+ ei löytynyt autoa, mutta Xperia V löysi heti, enpä tiennyt edes bt ominaisuudesta ennen sonya. RNS-E käytössä.
          Ettei olisi jokin suoja ohjelma mikä estää puhelinluettelon käytön?
          Ei se puhelinluettelo heti tule näkymään, ottaa muutaman minuutin.

Comment

Z1 compact toimii

Comment

Oot varmaan tarkastanut että käyttää oikeaa muistia? Mulla taisi olla SIM-muisti valittuna ja ihmettelin kun iPhone 5 ei löytänyt yhteystietoja vaikka soittamaan pystyi. Vaihdoin puhelimen muistin käyttöön ja alkoi löytämään kaikki tiedot.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Cube Näytä viesti
                Oot varmaan tarkastanut että käyttää oikeaa muistia? Mulla taisi olla SIM-muisti valittuna ja ihmettelin kun iPhone 5 ei löytänyt yhteystietoja vaikka soittamaan pystyi. Vaihdoin puhelimen muistin käyttöön ja alkoi löytämään kaikki tiedot.
                Mulla juurikin päinvastoin. En oo kyllä löytänyt MMI:n asetuksista, että kumpaako muistia puhelimesta etsii ??!!

Comment

Working...
                X