Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Asr-valo 100 avant -92

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Asr-valo 100 avant -92

Jep elikkä ongelma on asr-valon palaminen mittaristossa, ihmetyttää että se syttyy vasta sillon kun pistää valo-viiksestä valot päälle. Ja onko tossa vehkeessä edes luistonestoa?

ASR? Vähän kyllä epäilen sen olemassaoloa. Ei siis ole ABS? Onko se erillinen valo vai jokin symboli monitoiminäytössä? Voisiko autoon olla vaihdettu mittaristo?

Comment

Mittaristoista löytyy ASR:n symboli, mutta olisiko polttimo eksynyt väärään paikkaan?

Comment

Mä olin siinä käsityksessä, että ASR on vasta vuodesta -96 eteenpäin.
        Ettei perälukko ole jäänyt vahingossa päälle?

Comment

mulla on check engine valo ASR:ssä, kun se CE valon paikka puuttuu kokonaan.

Comment

On tuommoinen ASR jo vm 90 lötkössä jos on halunnut. Ainakin käyttöohjekirjan mukaan. Onneksi auton alunperin ostanut ei moista ole halunnut.

Comment

ASR =Antrieb-Schlupf-Regelung. On saannut jo -90 (jollei jo faceliftatuista?) 100:sista alkaen. Niihin 121Kw moottorista alkaen ja etuvetoisiin ainoastaan. Esim. Audi 100 Sport vakiona just tuossa 121Kw moottorin yhteydessä.

Comment

Oletan että täydellinen turhake. :-)

Comment

Kiitoksia näistä tiedoista, nappaan polttimon pois ja ajan katsastukseen.

Comment

Working...
                  X