Muttako ei toimi mikään sisävalo ei edessä takapenkillä tai kontissa:/ ja juu olen koittanut ehjillä polttimoilla eikä ole off asennossa. Onko noille valoille toista sulaketta kun tuo yksi ja onko se edes se
14. Kun tuonti auto eikä saksa oikeen taitu siittä sulaketaulusta lukee ja ohjekirjas ei lue lainkaan sisävaloista mitään?
Lainataan vanhaa. Potilas on B7 ja sisävalot lakkasi pelaamasta. Ei pelaa missään päin autoa ja kytkimiä kokeiltu kaikissa asennoissa. Olen vaihtanut sulakkeet nro 24 ja 38, mutta ei vaikutusta.
Vikakoodeja VCDS sanoo 46 eli central conv moduulilta seuraavaa:
00532 - Supply Voltage B+, 37-00 faulty.
Tilaanko suoraan uutta käytettyä boksia tilalle vai mistä lähtisi etsimään? Ulkomaan foorumeilta oli joku raportoinut, että boksin sisällä voi olla relevika tjsp.
Jos joku painii saman ongelman kanssa niin minulla korjautui vaihtamalla uusi käytetty ohjainboksi (tässä tapauksessa 8E0 959 433 BQ) tuonne kuskin penkin maton alle. Jostain jenkkifoorumilta luin, että tuolta boksin sisältä saattaa joku sisävaloja ohjaava rele vaurioitua ajan kanssa ja siitä tulee tämä ongelma.
Sama vika korjattu, 8E0 959 433 CE rele V23084-C2002-A403 vaihdettu, käämi oli poikki.
CE boksin releiden kytkentä eri kuin toisaalla mainitun BC boksin vastaava rele CP1-12V.
Liitin T12h nasta 4 syöttää releen kärjeltä sisävalojen sähköt, ko rele liittimen puoleinen.
Onko kellään mitään ajatusta, missä voisi olla vika? Huomasin, että mikään sisävalo ei pala, ei peräkontin valo, ei hanskalokeron. Kattopaneelin merkkivalot palaa ja tunnelmavalot niissä.
Kokeilin toisella valopaneelilla ja ei auttanut. Sulakkeet on tsekattu ja kaikki ehjiä. Mistä jatketaan vian metsästystä?
Sama vika korjattu, 8E0 959 433 CE rele V23084-C2002-A403 vaihdettu, käämi oli poikki.
CE boksin releiden kytkentä eri kuin toisaalla mainitun BC boksin vastaava rele CP1-12V.
Liitin T12h nasta 4 syöttää releen kärjeltä sisävalojen sähköt, ko rele liittimen puoleinen.
Lähteekö noi releet ihan nostamalla, vai kolvattu? Mist noita releitä saisi ja mitkä niiden tyypit sit on? Vähän hepreää mulle noi ??
Tilasin ebaystä uuden releen 4 egellä ja tänään vaihdoin sen ja heti alko valot pelittää. Aika iisi homma lopulta. Piirilevykolvi ja tinaimuri, niin homma onnistuu.
Comment