Yhden vastaavalta kuulostavan vian korjasin opettamalla vanhan ajoneston uudestaan ja muistaakseni paritin vain ecun ajonestolle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 ajonesto temppuilee...
Collapse
X
-
tänään menee tutkintaan ja ilmeisesti saadaan myös vikakoodit luettuu, kiitos siitä Miccolle.
ilmoitellaan mistä vika löytyy jos löytyy.
Vikakoodien luvulla ei suuremmin vikaa löytynyt.
Seuraavana päivänä jätti pihaan, ei käynnistynyt.
voideltiin crc:llä avaimen kanssa virtalukko ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia, samalla virtalukko ja ympärysmuovit sai jonkinmoisen vihanpurkautumisagressio osuman. :DViimeksi muokannut Markus V; 17.4.2012, 14:04.
Comment
-
Audi A4 1995 ajonesto ilmeisesti temppuilee kun välillä käynnistyy ja varsinkin pitkään seisottuaan saa startata useita kertoja.Pystynkö itse tarkistamaan lukijaan menevän johdon ja liitoksen ja miten tarkastus tehdään?Onko oikea johto vaikea löytää samoinkuin se laite ilmeisesti jossain virtalukon vierestä? Vai onko koko ajoneston poistaminen käytöstä vaihtoehto ja kuinka hankala sellainen työ on?
Comment
-
Ettei ois vika jossain muualla?? Esimerkiksi et tyhjentäs bensa linjan seistessään. Mulla ainakin 80 vm -95 käynnisty ja sammu heti kun ajonesto temppus toisin sanottuna avain oli teetetty ilman ajon estopiiriä. Mites auttaako jos käytät virtoja päällä ennen starttia jonkun 5.kertaa ja antaa aina pumpun pyörähtää jokusen sekuntin jos auttaa vika tuntus siirtyvän bensa puolelle joko suuttimiin tai painesäätimeen.
Comment
-
Moi! Täällä huhuilee uusi audeilija ja olisi hieman kysymyksiä eli tästä tarina alkaa. ostaessani audin A4 vuosimallia 1995 nopeusmittari ja kierroslukumittari eivät toimineet ja merkkiliikkeessä sanottiin uuden hinnaksi n.800€ asennuksineen no enhän moista sulattanut ja menin auton mittareistoihin erikoistuneen firman juttusille ja vaihtoivat mittariston, meni 15min ja 150€ ja sain vanhan mittarin mukaan ja kaikki toimii hienosti, mitenkä tämä on mahdollista? tietääkseni mittaristossa on ajonestolaite ja vaatii jonkinsortin parituksen autoon vaihdettaessa, totta vai tarua? minulla on tähän autoon vain yksi avain olemassa kuinka saan niitä lisää koska olisi hyvä olla vara-avain. mistä avaimessa näkee onko siinä edes jotakin sirua mikä on naimisissa auton virtalukon kanssa? ongelmia ei ole ollut mutta olisi mukavaa jos ei tulisikaan vai voiko olla mahdollista että ajonesto ei jotenkin pelaisi tai sitä ei ole kun mittariston vaihto ei vaikuttanut mitenkään?
Comment
-
Ajonestolaite siirtyi mittaristoon vasta 97->. Ennen tätä se on erillinen purkki virtalukon ja mittariston välimaastossa. Avaimen metalliosan juuressa on muoviin upotettu pieni "neliö", tämä sisältää sirun.
-Ohittaminen onnistuu, allekirjoittaneeseen yhteys tarvittaessa. HUOM. pakollinen 95->
Comment
-
-
Tarina jatkuu, elikkäs tänä aamulla auto käynnistyi ilman akun ottamista pois, ja sitten käynnistyi useaan otteeseen, mutta sitten ei enää ja eipä käynnistynyt akun irrottamisellakaan.. joten rupesin availee paikkoja ja kas kummaa ku löytys hieno liitin jonkun jäljiltä..
Ja vikakoodia laittaa 01177.moottorin ohjausyksikkö Unauthorized
Kaise on pakko huomen hinauttaa audicenterille..
Eli uusi liitin ja koodaus tiedossa? kaikki juotokset yms oli täysin kunnossa..
Kellään tietoa mitäs tälläne koodaus maksaa?
Comment
-
Periaatteessa sitä ei tartte opettaa uudestaan, mutta oon kyllä törmänny yhteen tapaukseen, että oli jostain syystä hävittänyt ajoneston parituksen.
Edelleen kuitenkin epäilisin, että johdotuksessa on jotain häikkää, tai joku edellisen omistajan kikkailu.
Osaava harrastaja saa tuo ajoneston koodattua. Noissa vanhemmissa se tais olla vielä suht helppo operaatio.
Comment
Comment