Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ovien listat on eräänlaisilla nastoilla kiinni eli siellä on sellainen peltilätkä johon tuo listan takana oleva tappi painetaan.Ei lähde etupuolelta irti vaan sitä pitän jollain pienellä meisselillä löysätä vähän sieltä takaa.
Kojelaudan listojen kanssa sama juttu mutta sinne taakse on vaikeampi päästä.
Mittaristo meni kahteen osaan ne klipsit avattua. Jotta kromirinkulat sai paikoilleen piti siis se pleksi saada irti vielä siitä kehikosta. Tietenkin yhdestä kulmasta se pleksi halkesi. Saako noita tiskiltä ja mihin hintaan? Kellään ylimääräistä ehjää?
Minulla tuollainen saattaisi olla, jos se ei ole jo roskissa. Pitää penkoa kun käyn tallilla. Aina pitäisi näköjään kaikki säästää. (noh, talli kyllä näyttää siltä että kaikki säästetään ;))
Juu, onneksi minulla ei kuitenkaan ihan kokonaan halki mennyt. Noin sentin mittainen halkeama vain tuli näkyviin.
Onko tuo sitten mahdollista saada ihan täysin ehjänäkin irti? Lämmitin noita reunojakin varovasti puhaltimella ja puukolla "rapsuttelin" pleksiä irti muovikehikosta, silti pleksi murtui joistain kohti ja tuli tuo pieni halkeama. Aivan kuin se olisi ollut parista kohtaa jollain liimalla kiinni.
okkim: katsohan löytyiskö sinulta tallin kätköistä...Myyt sitten minulle halvalla : )
Minulla kun on tuollainen "perusmittaristo" niin käykö sellainen ns. lisämittareilla varustettu mittaristo plug&play tuohon paikalleen ja toimiiko ne lisämittarit?
Mittariston polttimoita tuli vaihdeltua ja suosittelen Osramin MINIWATT-lasikantalamput muovikannalla. Noita ovat ilmeisesti vuonna -96 tuonne laittaneet. Voi olla ettei linkki ei toimi.
Kokeilin itsekin avata sitä, ja yritin tosi varovasti kun tiesin että se saattaa mennä rikki. No halkihan se meni minullakin :( Ja vielä lisäksi pudotin sen lattialle, ja se meni lisää halki. :) Ei olisi pitänyt väsyneenä lähteä pelleilemään, ja vielä kun tuo oli kylmässä tallissa.
No kerpele sentään. Minulla onneksi meni vain sen verran vähän rikki, ettei tuota edes huomaa ellei tosi tarkkaan ala kattelemaan. Eli sinällään ei haittaa kuin itseäni, kun tietää että se on rikki...
Kylmänä tuota ei ainakaan kannata alkaa availemaan, varovasti lämmitettynä reunoilta saattaa välttää halkeamisen.
Olisin kyllä siltikin voinut ostaa sen vaikka kehikkoineen päivineen... olisin leikellyt sen muovin irti siitä pleksistä.
Nojoo, piti ensin sillä kokeilla sitä hiilikuitukehyksen asentamista, kerran oli varaosa. No sitähän sitten tuli myös tarvittua. Ensi kerralla teen tuollaisen kunnon lämmössä, ja virkeänä.
Comment