2004 B6 S4 BBK-moottori. Latauksen merkkivalo vilkahdellut keväästä säännöllisen epäsäännöllisesti, semmoinen sekunnin tuikahdus kerrallaan. Joskus meni viikkoja ettei mitään ja sitten samalla maantiereissulla useampikin kerta. Kaupungissa ei kertaakaan. Tänään ensimmäinen moottoritiereissu eli moottorin kierrosluku pitemmän aikaa n. 3200 rpm ja noin kymmenen kilometrin ajon jälkeen vilkkuminen tiheää, useita kertoja minuutissa. Kotia kohti perheen kanssa tulossa niin ajattelin tulla niin pitkälle kun kulkee. Kuitenkin moottoritie päättyi ja kierrokset laskivat siihen 2700-2800 ja viimeisellä vajaalla sadalla kilometrillä yksi ainoa merkkivalon väläys. Ja kotiin päästiin.
Itsellä epäilys että säädin alkaa antautumaan, tänään ei mahdollisuutta mittailla jännitteita mutta jos huomenna ehtisi poikkeamaan työmaalla.
Onkohan tuohon 190A:n vesijäähdytteiseen laturiin edes saatavilla säädintä erikseen ja liekö edes mahdollista vaihtaa erikseen?
Onko kellään ollut vastaavia oireita?
Itsellä epäilys että säädin alkaa antautumaan, tänään ei mahdollisuutta mittailla jännitteita mutta jos huomenna ehtisi poikkeamaan työmaalla.
Onkohan tuohon 190A:n vesijäähdytteiseen laturiin edes saatavilla säädintä erikseen ja liekö edes mahdollista vaihtaa erikseen?
Onko kellään ollut vastaavia oireita?
Comment