Mistähän voisi johtua kun nopeusmittarin neula seuraa kierroslukua kun laittaa vaihteenvalitsimen D/R asentoon? Vm92 2,8 V6 quattro automaatti kyseessä. Voiko jotkut piuhat olla ristissä konehuoneesssa vai mikä tuon voisi aiheuttaa. Konehan on tuohon vaihdettu alkuvuodesta.
Mittaristo on vaihdettu lisämittariilissen versioon ilmeisesti siitä syystä kun vanhassa oli mittariston pohja lähtenyt kuoriutumaan irti.
Mitään ihmeellisiä kötöstyksiä ei kuitentaan mittariston takaa löytynyt, ainostaan joku merkkivalon piuha oli ns ranetuspiuhan näköinen ja siinä keskellä mittariston takana oleva keltainen liitin oli tyhjä. Mitähän siihenkin pitäisi kytkeä?
Ongelmaa aiheuttaa myös se, että tuo vekotin ei suostu liikkumaan eteen eikä taakse, ihan pientä ryömintää on havaittavissa, muttei kunnon liikettä. Voisiko tuo liikkumattomuuskin johtua tuosta sähkömysteeristä? Onko muuten merkitystä kun tuo uusi kone oli manuaalissa kiinni ja nythän siinä on tomaatti perässä? Voiko olla joku anturi vääränlainen ja siksi ei saa oikeaa tietoa nopeudesta tms?
Mittaristo on vaihdettu lisämittariilissen versioon ilmeisesti siitä syystä kun vanhassa oli mittariston pohja lähtenyt kuoriutumaan irti.
Mitään ihmeellisiä kötöstyksiä ei kuitentaan mittariston takaa löytynyt, ainostaan joku merkkivalon piuha oli ns ranetuspiuhan näköinen ja siinä keskellä mittariston takana oleva keltainen liitin oli tyhjä. Mitähän siihenkin pitäisi kytkeä?
Ongelmaa aiheuttaa myös se, että tuo vekotin ei suostu liikkumaan eteen eikä taakse, ihan pientä ryömintää on havaittavissa, muttei kunnon liikettä. Voisiko tuo liikkumattomuuskin johtua tuosta sähkömysteeristä? Onko muuten merkitystä kun tuo uusi kone oli manuaalissa kiinni ja nythän siinä on tomaatti perässä? Voiko olla joku anturi vääränlainen ja siksi ei saa oikeaa tietoa nopeudesta tms?
Comment